![trendy](/images/headery/trendy.jpg)
Agnieszka Warzybok (ABM/decode)
![online](/images/online.png)
Dołącz do szkolenia, poznaj odpowiedzi na powyższe pytania oraz obejrzyj zapis VOD największego projektu trendwatchingowego w Polsce!
![banner trendweek2](/images/banner_trendweek2.jpg)
Szczegółowy zakres szkolenia:
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Badaczy rynku, osób zawodowo zajmujących się komunikacją (marketing, PR), strategów.Korzyści dla uczestników:
- Inspiracja do samodzielnego trendwatchingu
- Rozumienie różnych definicji trendów konsumenckich
- Umiejętność zrozumienia i oceny różnych analiz trendów
- Umiejętność samodzielnego poszukiwania trendów
- Umiejętność krytycznego podejścia do zjawisk typu fad, moda
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
Trendy konsumenckie, trendy kulturowe, trendy rynkowe, trendy demograficzne. Strategie rynkowe oparte na trendach. Badania trendów, prognozowanie trendówForma szkolenia:
Online (Clickmeeting, Miro), w formie 2 półdniowych sesji. Szkolenie łączy teorię z praktyką. Przy każdym omawianym pojęciu uczestnicy sięgają do własnych doświadczeń, aby lepiej zrozumieć dane zjawisko.Stopień zaawansowania:
Szkolenie wymaga wiedzy o jakościowych i ilościowych metodach badawczych![pdf](/images/buttony/pdf.jpg)
![trendy](/images/kafelki/trendy.jpg)
![warzybok](/images/trenerzy/warzybok.png)
Warzybok
ABM/decode
czas trwania: 2 dni w godz. 9.00-13.00
miejsce: ONLINE (Clickmeeting, Miro)
w cenie: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny, miesięczny dostęp do VOD Trend Week