Dziękujemy za zgłoszenia – wyczerpaliśmy pulę miejsc.
Jeśli chcesz wpisać się na listę rezerwową lub otrzymać powiadomienie o dodatkowym terminie – napisz maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Czy kiedykolwiek zastanawiałaś/eś się, jak technologia sztucznej inteligencji może zmienić świat badań rynkowych? Dołącz do naszego szkolenia i odkryj najnowsze narzędzia i rozwiązania, które przyspieszą i usprawnią Twoje badania, pomogą stworzyć lepsze stimuli i ułatwią pracę nad raportem. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym badaczem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę w tej dziedzinie, czy pracujesz w agencji badawczej czy po stronie klienta, nasze szkolenie dostarczy Ci praktycznej wiedzy i umiejętności, które pozwolą Ci wykorzystać pełen potencjał AI i zdobyć kompetencje przyszłości.
Szczegółowy zakres szkolenia:
- Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI) w badaniach rynkowych.
- Definicja i rodzaje AI
- Najważniejsze pojęcia z obszaru AI
- Przegląd narzędzi AI z różnych kategorii: generatorów tekstu, generatorów obrazu, narzędzi do transkrypcji, obróbki audio, video, tworzenia prezentacji i innych.
- Jak w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez narzędzia AI?
- Podstawowe prompty
- Rola dodatkowego kontekstu
- Formułowanie zaawansowanych promptów
- Doskonalenie promptów użytkownika z pomocą narzędzia
- Wtyczki zwiększające funkcjonalność narzędzi
- Możliwości zastosowania narzędzi AI na różnych etapach procesu badawczego:
- Planowanie i przygotowywanie badań
- Realizacja badań
- Analiza wyników
- Raport i prezentacja
- Ćwiczenia praktyczne z zastosowaniem różnych narzędzi.
- Porównanie mocnych i słabych stron poszczególnych narzędzi.
- Etyka i odpowiedzialność w użyciu AI w pracy badacza.
- Omówienie kwestii prawnych i etycznych związanych z użyciem AI
- Dyskusja: granice etyczne użycia AI w badaniach rynkowych
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do badaczy rynku, zarówno pracujących po stronie agencji badawczych jak i pracowników działów badań, odpowiedzialnych za nadzór nad badaniami bądź wykonujących samodzielne projekty badawcze. Treści przekazywane na szkoleniu będą użyteczne zarówno dla badaczy jakościowych jak i ilościowych – z zastrzeżeniem, że szkolenie nie obejmuje zastosowania AI w ilościowej analizie danych.
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy szkolenia:- Poznają konkretne narzędzia AI, jakie można wykorzystać w badaniach marketingowych.
- Poznają możliwości wykorzystania AI w badaniach marketingowych na różnych jego etapach.
- Wypróbują wybrane narzędzia AI w praktyce.
- Zdobędą praktyczne umiejętności obsługi narzędzi AI, które będą mogli wykorzystać w swojej pracy zawodowej.
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
AI, GPT, LLM, generatory treści, generatory obrazów, uczenie maszynowe, automatyzacja zadań, prompt engineering.Forma szkolenia:
Szkolenie poprowadzone będzie w formie stacjonarnej i będzie miało charakter warsztatu - przekazywana wiedza będzie od razu utrwalana poprzez liczne ćwiczenia. Uczestnicy będą mieli możliwość samodzielnego sprawdzenia możliwości omawianych narzędzi AI i oceny, które z nich najlepiej odpowiadają ich preferencjom i potrzebom.Stopień zaawansowania:
Szkolenie kierowane jest do osób, które nie mają jeszcze doświadczenia z wykorzystaniem narzędzi AI bądź mają je w ograniczonym zakresie. Szkolenie wymaga podstawowej wiedzy z zakresu badań marketingowych.Polasz
Delikatesy Badawcze
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz