fbpx
 
Avatar

Małgorzata Głos

CHILLI INSIGHTS

Owner

Skontaktuj się ze mną
Ekspertka w obszarach badań rynkowych i shopper marketingu oraz certyfikowana moderatorka Design Thinking. Swoje wieloletnie doświadczenia łączę z szeroką wiedzą na temat trendów konsumenckich i rynkowych, transformacji cyfrowej, e-commerce oraz pasją do propagowania działań prośrodowiskowych i prospołecznych.
Obecnie właścicielka CHILLI INSIGHTS, gdzie doradzam klientom jak efektywnie wykorzystywać wiedzę płynącą z danych, badań i insightów, prowadzę kompleksowe procesy badawcze i konsultingowe oraz warsztaty ułatwiające implementację działań marketingowych i wsparcia sprzedaży.
Doświadczenie zdobywałam w działach marketingu Generali i Osram oraz agencjach badawczych Nielsen i Zymetria.

Specjalizuję się w

branżach:


FMCG

Sieci handlowe

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
PAPI
Retail audit
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań