Nasze mocne strony:
25 lat doświadczenia
Tylko najlepsi trenerzy
50% nowości co roku
METODY JAKOŚCIOWE
- Badania jakościowe, budowanie wniosków
- Nowe nurty w badaniach jakościowych
- Bulletin Board Discussion
- Badania jakościowe online
- Zaawansowane techniki
METODY ILOŚCIOWE
- Szkolenie MaxDiff
- Techniki ilościowe oraz dobór próby
- Metody kognitywne w badaniach
- Dobór próby i grup docelowych
- Gamification w badaniach
- Kwestionariusz w badaniach online
- Podstawy ilościowych badań marketingowych
PROWADZENIE BIZNESU
- Doskonalenie umiejętności menadżerskich
- Techniki budowania skutecznych zespołów
- Dane osobowe w badaniach
SPRZEDAŻ
- Budżety badań
PROWADZENIE SPOTKAŃ
- Inside the box
- Kreatywność w pracy warsztatowej
- Facylitacja warsztatów i spotkań biznesowych
WIZUALIZACJA DANYCH
- Raport Idealny
- Warsztaty infografiki i prezentacji wizualnej
- Data storytelling
- Jak angażować odbiorców danych
PROWADZENIE PROJEKTÓW
- Jak zarządzać projektem badań rynkowych
- Potrzeby użytkowników w procesie projektowym
OBSZARY BADAWCZE I BIZNESOWE
- Ekonomia behawioralna
- Benchmark badań pracowniczych
- Badania pracowników Insighty
- Badania U&A i badania segmentacyjne
- User Experience
- Przepis na markę interaktywną Wprowadzenie nowego produktu na rynek
- Opracowanie standardów jakości obsługi
- Badania reklamy Monitoring i badania social media
- Badania innowacji FMCG
- Psychologia konsumenta
- Trendy konsumenckie
INNE METODY BADAWCZE
- Etnografia w badaniach rynku
- Agile Research Badania neuromarketingowe
- Badania online
- Praktyczne zastosowanie design thinking
- Społeczność on-line
- Storytelling, jak pracować z narracjami
- Badania semiotyczne
Poznaj naszych trenerów:
Jeśli masz bogate doświadczenie w którymś z obszarów kompetencji Consumer Intelligence (lub komplementarnych) i chcesz współtworzyć elitarny zespół trenerski PTBRiO – skontaktuj się z nami: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W szkoleniach PTBRiO uczestniczyło ponad 3 tys. osób, m.in. przedstawiciele:
Miejsce i dojazd:
Sala:
w pełni funkcjonalna (rzutnik, flipcharty, ściana magnetyczna, akcesoria piśmiennicze, np. flamastry Neuland) z możliwością wyjścia do naszego ogródka.
Godziny:
9.00-16.30, ok. godz. 12.30 lunch w pobliskiej restauracji
Koszt obejmuje:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu, lunch, przerwy kawowe
Płatności:
organizacją szkoleń zajmuje się firma ORA&Funksters. Wpłat należy dokonywać na konto: ORA&Funksters Tomasz Sławiński ul. Szarotki 11 02-609 Warszawa NIP 951 180 52 41 Regon: 146508076 Nr rachunku bankowego: 84195000012006043994560002
Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności. Rezygnację z udziału w szkoleniu bez konsekwencji finansowych można zgłaszać najpóźniej 7 dni przed datą szkolenia, pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności.
Kontakt:
Anna Chodkiewicz
Koordynator szkoleń
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
t: (22) 648 44 92, e: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik Wydziału Zarządzania Marką Grupy TP
Manager ds. marketingu, ING Bank Śląski S.A
Kierownik Sekcji Ewaluacji, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości