twoje badania semiotyczne
Data Driven Decisions
Pierwszy w historii projekt porządkujący źródła wiedzy dla biznesu.
 
Data Driven Decisions to projekt, który po raz pierwszy w Polsce rozwiał wątpliwości marketerów i decydentów i wskazał najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do podejmowania właściwych decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie.
Eksperci Data Driven Decisions podczas forum, które odbyło się 25-26.05.2017 r., w Łodzi, wskazali, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem/konsumentem. Zajęli się klasycznymi i sprawdzonymi źródłami jak badania marketingowe oraz rozwijającymi się formami wsparcia biznesu jak analityka e-commerce czy wykorzystaniem mechanizmów analitycznych. Podczas dwudniowej konferencji w Łodzi można było zaobserwować efekty pracy pierwszoligowych ekspertów w dziedzinie informacji marketingowej, a także poznać ich prywatnie – spotkały się światy, które dotychczas rozwijały się osobno.

Kolejnym etapem projektu była publikacja Data Driven Decision Guide, pierwszego w Polsce przewodnika po źródłach informacji marketingowej, zawierającego precyzyjne wskazówki na temat budowania heurystyk i schematów poznawczo-decyzyjnych dla marketingu i biznesu. Opracowanie obejmuje fazy strategii marki, NPD, komunikacji marketingowej, sprzedaży i dystrybucji oraz zarządzania relacjami z klientami.

Poznaj zespół projektowyprawo
Poznaj projekt i pobierz przewodnik na stronie DDDprawo

 
powered by social2s