- problemy marketingowe wymagające użycia badań kwestionariuszowych
- znaczenie kwestionariusza
- wymogi stawiane kwestionariuszom w zależności od metod badawczych
- ograniczenia i pułapki badań kwestionariuszowych
- zasady tworzenia kwestionariuszy (rodzaje pytań i ich zastosowanie, typy pytań w zależności od metod, typy skal, typy indeksów, język kwestionariusza, przykłady dobrych i złych kwestionariuszu)
Szczegółowy zakres szkolenia
1. Wprowadzenie na temat badań ilościowych i roli kwestionariusza2. Możliwości i ograniczenia metod badawczych i kwestionariuszy
3. Typy problemów marketingowych a stosowane narzędzia badawcze
4. Zasady tworzenia kwestionariuszy
5. Doskonalenie własnych umiejętności
6. Kwestionariusze w „nowoczesnych badaniach” np. badaniach mobilnych
Do kogo skierowane jest szkolenie
Pracownicy agencji badawczych, reklamowych, mediowych zajmujący się tworzeniem kwestionariuszy oraz pracownicy działów marketingu / badań stosujący badania ilościowe w procesie zarządzania marką.Korzyści dla uczestników
Uczestnicy szkolenia będą potrafili pisać lepsze (krótsze, bardziej jednoznaczne, przyjemniejsze dla respondentów itp.) kwestionariusze. Osoby zlecające badania będą mogły skuteczniej zarządzać współpracą z agencjami badawczymi dzięki umiejętności oceny jakości kwestionariusza. Przedstawiciele firm / klientów samodzielnie realizujących badania będą w stanie tworzyć lepsze ankiety i otrzymywać dzięki temu doskonalsze wyniki prowadzonych badań.Forma szkolenia
Online. Wykład oraz ćwiczenia praktyczne.Stopień zaawansowania
Średniozaawansowane.Dulinicz
smartscope
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-13.00 w oba dni
miejsce: ONLINE
w cenie: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz