twoje badania semiotyczne
Jak nie zabić badania złym kwestionariuszem, czyli o sztuce tworzenia skutecznych narzędzi badawczych
26 listopada 2018 r.
trener:
Tomasz Dulinicz, smartscope
Szkolenie będzie poświęcone tematyce tworzenia kwestionariuszy do badań ilościowych. Poruszone zostaną takie zagadnienia jak:
- problemy marketingowe wymagające użycia badań kwestionariuszowych
- znaczenie kwestionariusza
- wymogi stawiane kwestionariuszom w zależności od metod badawczych
- ograniczenia i pułapki badań kwestionariuszowych
- zasady tworzenia kwestionariuszy (rodzaje pytań i ich zastosowanie, typy pytań w zależności od metod, typy skal, typy indeksów, język kwestionariusza, przykłady dobrych i złych kwestionariuszu)

Szczegółowy zakres szkolenia

1. Wprowadzenie na temat badań ilościowych i roli kwestionariusza
2. Możliwości i ograniczenia metod badawczych i kwestionariuszy
3. Typy problemów marketingowych a stosowane narzędzia badawcze
4. Zasady tworzenia kwestionariuszy
5. Doskonalenie własnych umiejętności
6. Kwestionariusze w „nowoczesnych badaniach” np. badaniach mobilnych

Do kogo skierowane jest szkolenie

Pracownicy agencji badawczych, reklamowych, mediowych zajmujący się tworzeniem kwestionariuszy oraz pracownicy działów marketingu / badań stosujący badania ilościowe w procesie zarządzania marką.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia będą potrafili pisać lepsze (krótsze, bardziej jednoznaczne, przyjemniejsze dla respondentów itp.) kwestionariusze. Osoby zlecające badania będą mogły skuteczniej zarządzać współpracą z agencjami badawczymi dzięki umiejętności oceny jakości kwestionariusza. Przedstawiciele firm / klientów samodzielnie realizujących badania będą w stanie tworzyć lepsze ankiety i otrzymywać dzięki temu doskonalsze wyniki prowadzonych badań.

Forma szkolenia

Wykład oraz ćwiczenia praktyczne.

Stopień zaawansowania

Średniozaawansowane.

pdf
jakniezabic
dulinicz l
Tomasz
Dulinicz
smartscope

termin: 26 listopada 2018 r.
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
najlepsza cena: do dnia:
899zł 18.X
regularna cena:
990zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com