Bartłomiej Brach, brightlight i Anna Mazerant, 4P
W trakcie jednodniowego warsztatu zapoznamy uczestników z zaawansowanymi metodami i technikami badania tożsamości organizacji: metaforami, storytellingiem, Lego® Serious Play. Każda z nich jest w stanie generować wglądy, do których nie da się dotrzeć klasycznymi metodami ilościowymi (ankieta) lub jakościowymi (klasyczny wywiad indywidualny lub grupowy). Co to za wglądy, jak do nich dotrzeć i jak je interpretować? O szczegółach, bazując na przeprowadzonych projektach, opowiemy już na warsztacie.
Szczegółowy zakres szkolenia
- Klasyczne metody badawcze – czego się (nie) spodziewać?
- Kim jest Twoja organizacja?
- Metafory w badaniu organizacji.
- Storytelling w badaniu organizacji.
- Lego® Serious Play w badaniu organizacji.
- Planowanie badań z wykorzystaniem zaproponowanych metod.
- Interpretacja wyników badań z wykorzystaniem zaproponowanych metod.
Do kogo skierowane jest szkolenie
- pracownicy działów HR, employer brand managerzy czy specjaliści komunikacji wewnętrznej
- badacze realizujący projekty dotyczące employee branding / employee experience / corporate culture and climate, etc.
Korzyści dla uczestników
- Poznanie zaawansowanych metod badawczych (metafory, storytelling,
Lego® Serious Play) użytecznych przy badaniach tożsamości organizacji - Pozyskanie praktycznej wiedzy dotyczącej wykorzystywania omawianych metod na podstawie kilku studiów przypadku – przygotowujących do samodzielnej realizacji projektów dedykowanych diagnozie organizacji
- Poszerzenie wiedzy dotyczącej aktualnych nurtów i „gorących” tematów dla zarządzania marką pracodawcy i kulturą organizacyjną
- Możliwość omówienia własnych projektów i problematycznych obszarów z grupą i ekspertami
Kluczowe pojęcia i zagadnienia
tożsamość organizacji, zaawansowane narzędzia badawcze, metafory, storytelling, Lego® Serious Play, misja, wizja i wartości organizacjiForma szkolenia
Szkolenie o charakterze warsztatowym; część wykładowa uzupełniona kilkoma case-studies, uzupełniona kilkoma dłuższymi ćwiczeniami (do każdego bloku).Stopień zaawansowania
- Podstawowa znajomość technik badawczych wykorzystywanych w badaniach konsumenckich – wywiad indywidualny i grupowy, ankieta
- Zainteresowanie zagadnieniami zarządzania znaczeniem w organizacji
Brach
brightlight
Mazerant
4P
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz