pandemia2
Badania i biznes w czasach pandemii - perspektywa kliencka
Debata ekspercka ptbrio, 7 maja 2020 r., godz. 18.00
 
Zapraszamy Cię na debatę o badaniach i biznesie w czasach pandemii, organizowaną przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.

Ostatnie dwa miesiące boleśnie zredefiniowały misternie tkaną od wielu lat siatkę relacji popytu i podaży. Napędzona do maksimum machina biznesu z impetem wpadła w ścianę postawioną przez patogen. A completely new dimension of disruption - napisała światowa prasa. Przytaknęliśmy lekko zasępieni, ale bardzo szybko przyszła refleksja, że przecież “show must go on”. No właśnie, przecież świat się nie zatrzymał, tylko po prostu bardzo zmienił. Pojawiły się nowe wyzwania, ale wraz z nimi pojawiły się także nowe możliwości. Jak na nową sytuację zareagowały oczy i uszy biznesu - działy badań i analiz światowych korporacji? Jakiej wiedzy potrzebują dziś Consumer Insight Managerowie, jakie badania zlecać, a z jakimi poczekać, jak zmienili się konsumenci i czy zmiany będą trwałe. A w ogóle to co dalej?

W dyskusji wzięli udział: Anna Martenka (Play), Stanisław Dzieduszycki (Carlsberg) oraz Bartosz Brusiło (Unilever). Moderował: Leszek Szycman Sanofi/PTBRiO

Zapraszamy do obejrzenia nagrania: