fbpx
 
sw cover3
Solidna wiedza w szalonych czasach,
czyli jak podejmować pewne decyzje na podstawie danych.
6 maja, godzina 18.00, online
W dniach 2-7.05.2021, na całym świecie, pod egidą ESOMARu i przy współpracy z lokalnymi stowarzyszeniami działającymi w branży badawczej odbywa się cykl eventów online pod nazwą International Market Research Day. Polskie środowisko badawcze także uczestniczy w tym cyklu, dlatego PTBRiO, OFBOR i ESOMAR mają przyjemność zaprosić Państwa na panel dyskusyjny pod tytułem „Solidna wiedza w szalonych czasach, czyli jak podejmować pewne decyzje na podstawie danych”.

Porozmawiamy w gronie badaczy praktyków, ale też naukowców i wykładowców akademickich o tym jak dziś, w bardzo zmiennych i trudno przewidywalnych czasach, szybko i zwinnie dostarczać wartościową wiedzę. Nigdy dotąd badacze i badani nie funkcjonowali w rzeczywistości tak pełnej niepewności, nowych nieprzewidywalnych zmiennych, ale i błyskawicznie rozprzestrzeniających się półprawd, fejków, nadinterpretacji wyników, dezinformacji i dewaluacji naukowych źródeł wiedzy. Rzeczywistość VUCA dotyczy dziś już nie tylko biznesu ale i nauki, co dobitnie pokazało ostatnich kilkanaście miesięcy. Jakie wyzwania stawia to przed badaczami? Jak dostosowywać badawczy warsztat do wymogów czasów VUCA? Czy z synergii akademickiej dyscypliny i praktycznej zwinności badań komercyjnych może wynikać ważna wartość dodana dla dzisiejszych konsumentów i obywateli? Jeśli tak, to co oba te obszary mogą sobie dziś wzajemnie zaoferować i co dobrego może z tego wynikać dla naszej przyszłości w wielu różnych aspektach życia?

 

Spotkanie poprowadzi

 

Avatar

 

Iza Rudak

MAISON & PARTNERS

 

W latach 2012-2016 prezes PTBRiO. Obecnie przedstawiciel ESOMAR w Polsce. Managing partner w Maison&Partners. Badacz jakościowy z 20-letnim doświadczeniem. Współautorka książki „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”
Jej rozmówcami będą:
Bombol Malgorzata

Prof. dr hab.
Małgorzata Bombol

SGH


Prof. dr hab. Małgorzata Bombol - Dyrektor Instytutu Zarządzania Wartością w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka wielu książek, badań i publikacji naukowych z obszaru zarządzania wartością klienta, konsumpcji, klas społecznych i czasu wolnego. Recenzentka książek: „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta?” i „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”.
Avatar

Anna Gorączka
Żabka Polska

Trenerka Szkoły Consumer Intelligence oraz szkoleń PTBRiO. Od 2006 roku wspomaga decyzje biznesowe, dostarczając wiedzy o potrzebach konsumentów i kupujących. Przez wiele lat pracowała na różnych stanowiskach w obszarze insight i strategii u liderów FMCG oraz w największej sieci Convenience w Europie. Współautorka książek „Data Driven Decisions, Jak odnaleźć się w natłoku danych?”, „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta?” i „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”
Avatar

Michał Lutostański
Kantar Polska

Wiceprezes PTBRiO, w którym odpowiada za szkolenia, szkołę Consumer Intelligence i współpracę z Wydawnictwem Naukowym PWN. Doktor nauk społecznych – socjolog. Wykładał na SGH, UKSW, APS i Uniwersytecie SWPS. Strategy Business Director w Kantar Polska. Redaktor i współautor: „Data Driven Decisions, Jak odnaleźć się w natłoku danych?” i „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”. Recenzent książki „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta”.
Avatar

Agnieszka Łebkowska
Cyfrowa Foto

Trenerka Szkoły Consumer Intelligence oraz szkoleń PTBRiO. Absolwentka psychologii, zajmuje się badaniami marketingowymi od 1998 r. Prowadzi projekty badawcze wymagające wiedzy z obszaru psychologii poznawczej, behawioralnej i społecznej. Pracowała w PBS DGA, TNS OBOP, Grupie Onet S.A., MANDS. Redaktorka książki „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”.
Avatar

Michał Protasiuk
Google

Trener Szkoły Consumer Intelligence oraz szkoleń PTBRiO. W branży badawczej od 2002 r. Przez wiele lat związany z Kompanią Piwowarską, gdzie prowadził m.in. dział insightów konsumenckich. Od 2017 r. w Google, gdzie jest odpowiedzialny za badania rynkowe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Współautor „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta?”, redaktor i współautor książek „Data Driven Decisions, Jak odnaleźć się w natłoku danych?” i „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”.
Zapraszamy do dołączenia wydarzenia live na Facebooku, 6 maja, godz. 18.00.
facebook.com/badacze/live
sw