– Jak prowadzić, wyciągać (właściwe) wnioski i budować działania podnoszące zaangażowanie i lojalność klientów.
Arkadiusz Wódkowski (ABM Agencja Badań Marketingowych)
i Grzegorz Kosiński (Netguru)
Badania satysfakcji to jedno z kluczowych narzędzi do zarządzania kondycją firmy. Pomagają podjąć działania naprawcze, zanim konsumenci zrezygnują z naszych usług.
Celem szkolenia jest przedstawienie najlepszych praktyk prowadzenia badań satysfakcji, aby na podstawie ich wyników tworzyć działania skutecznie podnoszące wartość firmy.
Szczegółowy zakres szkolenia:
- Optymalny proces badań satysfakcji klientów
- Przegląd kluczowych metod badania satysfakcji (NPS, FCR, CES, CSI)
- Praktyczne zalecenia przy pomiarach satysfakcji i jakości
- Pomiary i metody związane z satysfakcją (Design Thinking, Social Listening, Analiza sentymentu)
- Tworzenie planu działań na podstawie wyników badań
- Przyszłość badań satysfakcji
Do kogo kierowane jest szkolenie:
- Product Managerowie
- Product Ownerzy
- Project Managerowie
- Badacze
- Specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
- Specjaliści ds. rozwoju produktów
- Specjaliści ds. Customer experience
Korzyści dla uczestników:
Podczas szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności:- Projektowania badań satysfakcji
- Dostosowania metody badania do celu organizacji
- Monitorowania wskaźników satysfakcji
- Analizy wyników badań
- Tworzenia działań naprawczych
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
Customer experience, badania satysfakcji, NPS, FCR, Design thinking, CES, CSI, Customer journey, Tajemniczy Klient, CIT, Social ListeningForma szkolenia:
8 godzin zajęć stacjonarnych:- Część wykładowa 30%
- Ćwiczenia praktyczne: 30%
- Analiza case study: 40%
Stopień zaawansowania:
Uczestnicy powinni posiadać podstawową wiedzę o badaniach jakościowych i ilościowych.Wódkowski
ABM Agencja Badań Marketingowych
Kosiński
Netguru
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
Uwaga! Ze względu na panującą pandemię organizator szkolenia zastrzega sobie prawo zmiany miejsca, terminu oraz formuły (stacjonarna/ online) szkolenia. O wszelkich ewentualnych zmianach uczestnicy szkolenia będą informowani na bieżąco.
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, lunch, przerwa kawowa
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz