Magdalena Urban (Research Breath / Santander Bank Polska)
Macie czasem takie poczucie, że wyniki badań lądują w szufladzie? A jeśli nie w szufladzie, to w poczekalni na lepszy moment wdrożenia rekomendacji?
Jeśli tak, to poznajcie service design, czyli projektowanie usług. To proces polegający na zaprojektowaniu rozwiązania dedykowanego określonej grupie docelowej, w oparciu o badania. Jeśli nie chcecie kończyć swojej badawczej przygody na rekomendacjach, ale na ich realnym wdrożeniu w życie, dołączcie do szkolenia!
Szczegółowy zakres szkolenia:
1. Wprowadzenie do service designu2. Etap 0: przygotowanie procesu
3. Etap 1: discover (odkrywamy)
4. Etap 2: define (definiujemy)
5. Etap 3: develop (prototypujemy i testujemy rozwiązania)
6. Etap 4: deliver (wdrażamy)
7. Etap 5: evaluation (ewaluujemy)
Części teoretyczne: 1 i 7
Części praktyczne: 2-6
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Szkolenie skierowane jest do badaczy, którzy chcą dowiedzieć się czym jest projektowanie usług i przejść ten proces w warunkach szkoleniowych na własnej skórze.Bez względu na to, jaką tematyką zajmujesz się na co dzień: czy są to badania klientów, użytkowników, badania społeczne czy marketing, szkolenie pomoże Ci przekuć wyniki badań w działania.
Korzyści dla uczestników:
Zdobycie podstawowej wiedzy o service design, w tym:- Jak planować proces projektowy?
- Jak wykorzystać badania w procesie projektowym?
- Jak stworzyć personę?
- Jak zidentyfikować kluczowe wartości?
- Jak dobrze określić wyzwanie projektowe?
- Jak stworzyć prototyp rozwiązania?
- Jak monitorować efekty prac?
- Kiedy wystarczy badanie, a kiedy potrzebny jest proces projektowy?
- Kiedy service design potrzebuje badacza?
- Kiedy badacz potrzebuje service designu?
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
service design, double diamond, eksploracja, definiowanie problemu, persona, identyfikacja kluczowych wartości, wyzwanie projektowe, prototyp, testowanie, badania, rola badacza w procesie projektowym, projektowanie usług, monitoring, wskaźniki, ewaluacjaForma szkolenia:
Szkolenie w formie warsztatu, z krótkim wstępem teoretycznym. Szkolenie będzie intensywne – warto dobrze się wyspać i zjeść solidne śniadanie.Stopień zaawansowania:
Podstawowy – na szkoleniu przejdziemy przez wszystkie etapy procesu jako wprowadzenie do tematyki projektowania usług.Urban
Research Breath /
Santander Bank Polska
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30 w oba dni
miejsce: ONLINE
w cenie: udział w szkoleniu, materiały i certyfikat w formacie elektronicznym
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz