fbpx
 
insightmap
INSIGHT MAP
Przewodnik jak zamawiać i kupować badania
 

INSIGHT MAP – Przewodnik jak zamawiać i kupować badania to jedyny na polskim rynku serwis stworzony dla osób, które w swojej praktyce zawodowej zlecają lub samodzielnie realizują projekty badawcze zarówno w obszarze biznesu i marketingu jak i tematyce społecznej. Przewodnik został przygotowany by wspierać zleceniodawców w poszukiwaniu wiedzy o badaniach, najnowszych technikach i narzędziach.

Sercem serwisu jest rozbudowana wyszukiwarka agencji badawczych oraz rozwiązań i usług specjalistycznych, pomagająca klientom w wyborze dostawców.


W dziale Porady przewodnika INSIGHT MAP dzielimy się wiedzą jaką przez blisko 30 lat funkcjonowania Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii zebraliśmy o badaniach i procesie ich zamawiania. Autorami naszych porad, artykułów i podcastów są badaczki i badacze z ogromnym doświadczeniem po stronie klienckiej.

Rankingi, analizy i zestawiania – w tej części przewodnika INSIGHT MAP znajdują się sprawdzone informacje pokazujące pełny obraz rynku badań konsumenckich i społecznych w Polsce. Z naszych opracowań użytkownicy dowiedzą się jakie są faktyczne obszary specjalizacji agencji badawczych, ich potencjał operacyjny i pozycja rynkowa. Wszystko po to, aby wybór sprawdzonego dostawcy usług badawczych był jeszcze łatwiejszy.

Aktualności - w badaniach ciągle coś się dzieje. To zrozumiałe, ponieważ co roku w Polsce realizowanych jest kilka tysięcy projektów, w których uczestniczy ponad 12 mln respondentów. Metody i techniki badawcze są w procesie nieustającej adaptacji do coraz bardziej zdigitalizowanej rzeczywistości. Oferty agencji badawczych to ciągłe innowacje w obszarze metodologii, analityki i technologii. Badania to jednak przede wszystkim ludzie i stojąca za nimi wiedza. W dziale Aktualności prezentujemy puls naszej branży przedstawiony tak, aby pokazywać informacje najważniejsze z perspektywy osób, które projekty badawcze zamawiają i kupują.

Ludzie i kariera – branża insightów konsumenckich to przede wszystkim ludzie. W Polsce ok 10 tys. osób zawodowo zajmuje się badaniem, analizowaniem i profesjonalnym przetwarzaniem informacji o postawach, trendach i zachowaniach obywateli/lek, konsumentów/tek oraz użytkowników/czek. Tu znajdziecie informacje o najnowszych transferach i ofertach pracy związanych z branżą human insight, a także wyszukiwarkę ekspertek i ekspertów skupionych w Polskim Towarzystwie Badaczy Rynku i Opinii.

INSIGHT MAP jest serwisem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i kontynuacją cieszącego się dużą popularnością, wydawanego przez 25 lat, Rocznika PTBRiO pt. Badania Marketingowe



www.insightmap.plprawo

insightmap2