Strategy Business Director w Kantar Polska. Prezes PTBRiO. Absolwent 25-lecia Uniwersytetu SWPS w kategorii Biznes. Znalazł się na międzynarodowej liście liderów branży zajmującej się danymi Insight250. Prelegent m.in. TEDx, EFNI, Golden Marketing Conference, Poland & CEE Retail SUMMIT, INSUMMIT Festiwalu Insightów i Innowacji, INSUMMIT Youth, Data Science Summit, Data Analytics Forum, Blix Awards. Otrzymał nagrodę publiczności i nagrodę 25-lecia PTBRiO za najlepiej ocenione wystąpienie dwudziestu edycji Kongresu Badaczy. Publicysta Brief.pl, Marketer +, Nowy Marketing, Marketing przy Kawie. Adiunkt w Zakładzie Marketingu Wartości SGH. Kierownik studiów podyplomowych „Konsument we współczesnym marketingu (Consumer-centric marketing)”. Współautor książek: „Data driven decision. Jak odnaleźć się w natłoku danych?”, „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, „Modern leisure society – consumer behavior” oraz „O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu”.