fbpx
etno bg2
Jak robić efektywniejszy marketing dzięki wejściu w konsumenckie kapcie. Szkolenie z badań etnograficznych
23 lutego 2024 r. 
Trenerki:

Anna Maria Szutowicz (Y&LOVERS)
Klaudyna Kamińska (Y&LOVERS)

Kiedy warto realizować konsumenckie badania etnograficzne (a kiedy nie!) i jak je smartnie zrobić (oszczędzając czas i pieniądze). Jak zaplanować i zrealizować badanie etnograficzne w domu konsumenta, w kanale sprzedaży lub innym kluczowym touchpoincie tak, by organizacja wyciągnęła z niego maksimum korzyści.

Szczegółowy zakres szkolenia:

  1. PRE-TASK Ponieważ najlepiej pracuje się na palących case'ach, każda osoba biorąca udział w szkoleniu zostanie poproszona o przeprowadzenie obserwacji konsumenckiej PRZED przyjściem na spotkanie. Jakiej obserwacji?!!! Spokojnie 😊 Dostaniesz instrukcję i kanwę do wypełnienia.
  2. Wprowadzenie do konsumenckich badań etnograficznych – co to, po co i dla kogo oraz kiedy nie warto, ponieważ są lepsze (tańsze, szybsze, bardziej efektywne) alternatywy. Best practice etnografii na użytek marketingu – techniki.
  3. Praca w grupach – ćwiczenia na case'ach z wykorzystaniem materiałów z pre-tasku. Projektowanie badania etnograficznego w odpowiedzi na wyzwanie swojej organizacji.

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Zapraszamy:

  1. Osoby zajmujące się dopasowaniem działań marketingowych do zachowań i sposobu myślenia konsumentów
  2. Osoby poszukujące nowych technik wydobycia świeżych insightów
  3. Marketerki i marketerów, którym klasyczne techniki badawcze i analizy rynkowe nie dostarczyły inspiracji w odpowiedzi na bieżące wyzwania biznesowe

Korzyści dla uczestników:

  • Poznasz zalety i wady badań etnograficznych – dowiesz się, na jakie wyzwania biznesowe są najlepszą, na jakie średnią, a na które nieoptymalną odpowiedzią
  • Nauczysz się planować badania etnograficzne maksymalizując korzyści dla swojej organizacji
  • Wcielisz się w rolę badacza/badaczki
  • Zainspirujesz się etnograficznymi best practice polowania na konsumenckie insighty

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

Badania etnograficzne, badania netnograficzne, techniki badawcze: obserwacja jawna i niejawna, wywiad etnograficzny, analiza faktów niemych i innych treści kultury.

Forma szkolenia:

Szkolenie poprzedzone zostanie zadaniem wykonania obserwacji dot. własnego wyzwania biznesowego. Dzięki temu część wykładowa będzie oparta na Waszych, współczesnych (być może nawet „palących”) case’ach. W części ćwiczeniowej będziemy projektować proces badawczy i optymalizować go pod kątem efektywności czasowo-kosztowej i korzyści dla Waszych organizacji.

Stopień zaawansowania:

Szkolenie wymaga minimum średniej wiedzy z zakresu marketingu (znajomości pojęć takich jak insight, pozycjonowanie marki, koncept czy target) oraz podstawowej wiedzy dot. badań marketingowych (choćby pobieżnego orientowania się w technikach badań jakościowych i ilościowych).

pdf

etno kaf2
szutowicz
Anna Maria
Szutowicz
Y&LOVERS
etno kaf2
kaminska2
Klaudyna
Kamińska
Y&LOVERS
termin: 23 lutego 2024 r.

czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.30-17.00
miejsce: PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
najlepsza cena: do dnia:
999 zł 2.II
regularna cena:
1199 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz