fbpx
mental header2
MENTAL AVAILABILITY wywraca strategiczny stolik!
Pigułka wiedzy o świeżym i nowoczesnym marketingu.
14 grudnia 2023 r. 
Trenerzy:

Agata Wiszniewska (EEI Market Research) 
Janusz Komór (EEI Market Research) 

Wyjaśnimy nowy paradygmat marketingowy, który zmienia rozumienie relacji konsument–marka. Mental Availability czyli dostępność mentalna marki w umyśle konsumenta, to prawdopodobieństwo, że kupujący zauważy, rozpozna lub pomyśli o marce w rzeczywistej sytuacji zakupowej. Nasze szkolenie przybliży teorię Mental Availability i narzędzia, które są niezbędne, aby wiedzieć w jaki sposób nie tylko mierzyć, ale i zwiększać udział marki w umysłach konsumentów podczas zakupów off- i on-line.

Szczegółowy zakres szkolenia:

  1. Wprowadzenie do teorii Mental Availability Byrona Sharpa.
  2. Świeżość podejścia Mental Availability vs. tradycyjny marketing.
  3. Rola Category Entry Points w teorii Mental Availability.
  4. Wskaźniki określające aktualną pozycję marki w umysłach konsumentów kategorii oraz analizy wskazujące jak rozwijać i budować silną markę.
  5. Specyfika Distinctive Assets i ich związek z Mental Availability oraz działaniami komunikacyjnymi marki.

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Teoria Mental Availability najlepiej sprawdza się na rynku marek FMCG, dlatego szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:

  • Osób zarządzających markami FMCG, które swobodnie się czują w ilościowych badaniach rynku.
  • Insight Managerów marek FMCG.
  • Account Managerów i Strategów marek FMCG z Agencji Reklamowych i Strategicznych, którzy swobodnie czują się w ilościowych badaniach rynku.

 

Korzyści dla uczestników:

  1. Poznanie nowej teorii dotyczącej podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów, która z powodzeniem sprawdza się w strategii i działaniach marketingowych.
  2. Zrozumienie nowoczesnych wskaźników, które nie tylko mierzą aktualną pozycję marki w umysłach, ale przede wszystkim wyznaczają działania służące skutecznej budowie siły marki.
  3. Nabycie umiejętności pracy z Distinctive Assets.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

Mental Availability, Category Entry Points, Share of Mind, Mental Penetration, Network Size, Pamięć zakupowa, Okazjo-potrzeby, CEP Availability, CEP Adoption, CEP Relevance, Growth Opportunity, Luki mentalne, Distinctive Assets, Fame, Uniqueness

Forma szkolenia:

Wykład i ćwiczenia w proporcji 50:50.

Stopień zaawansowania:

Potrzebną umiejętnością jest rozumienie wyników i tradycyjnych wskaźników badań ilościowych przede wszystkim badań trackingowych kondycji marek jak i badań segmentacyjnych i komunikacji.

pdf

mental kaf
wiszniewska2
Agata
Wiszniewska
EEI Market Research
mental kaf
komor2
Janusz
Komór
EEI Market Research
termin: 14 grudnia 2023 r.

czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
najlepsza cena: do dnia:
999 zł 23.XI
regularna cena:
1199 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz