Jak trafić w potrzeby Baby Boomersów? Czy pokolenie X to pokolenie sandwich generation? Czy Milenialsi ciągle imprezują? Czy Zetki siedzą tylko w telefonach i na Tik Toku? Jakie będą Alphy? Na te inne pytania odpowiemy podczas szkolenia, na którym zetkniemy się z danymi o różnych pokoleniach, ale również przećwiczymy różne strategie działania na wybranych case’ach.
Szczegółowy program:
- Czym jest pokolenie
- Pokolenia historyczne
- Pokolenia i ich zmienność w czasie – cykl życia a pokoleniowość
- Główne charakterystyki pokoleń
- Baby Boomers
- Pokolenie X
- Pokolenie Y
- Pokolenie Z
- Pokolenie Alpha
- Różnice międzypokoleniowe w kontekście używanych marek
- Komunikacja do różnych pokoleń
- Różnice międzypokoleniowe w kontekście kanałów dotarcia do odbiorców
- Marketing do pokoleń czy do kohort wiekowych – wady i zalety obydwu strategii
- Pokolenia a klasy społeczne
- Planowanie strategii dotarcia do pokoleń z poziomu: prawda konsumencka, kreacja, kanał, muzyka, twarze, kultura
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Do szerokiego grona osób planujących lub tworzących komunikację i strategię marek z poziomu konkretnych pokoleń lub aktywacji międzypokoleniowych.Korzyści dla uczestników:
- Baby boomers, X, Y (millenialsi), Zetki i Alfy – poznasz unikalne cechy, wartości i aspiracje każdego pokolenia.
- Odkryjesz strategie komunikacyjne dostosowane do różnych pokoleń.
- Dowiesz się, jak dopasować formę i treść przekazu do specyficznych potrzeb i oczekiwań różnych grup wiekowych.
- Zrozumiesz kontekst pokoleniowy, dzięki czemu zbudujesz silniejsze i bardziej trwałe relacje z klientami.
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
Pokolenia, Marketing pokoleń, Milenialsi, Gen Z, Baby Boomers, Pokolenie X, Pokolenie Y, Pokolenie AlphaForma szkolenia:
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej o historii pokoleń, filmów oraz aktywnej pracy w grupach nad wybranymi case’ami dotyczącymi oceny działań marek w kontekście pokoleń, oraz planowania nowych działań na przyszłość.Stopień zaawansowania:
Średniozaawansowany. Wiedza o pokoleniach nie jest potrzebna, ale wiedza z poziomu insightów konsumenckich i marketingu – przydatna..Lutostański
Kantar Polska
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz