
Praktykujesz CX, jesteś po lekturze książek, kilku webinarach, a nawet szkoleniu z tego zakresu, ale ciągle czujesz, że możesz jeszcze rozwinąć swoje praktyczne umiejętności w tym obszarze? Jeśli tak, to zapraszam na warsztat poświęcony ćwiczeniom na najczęściej praktykowanych narzędziach customer experience (CX) i service design: mapie empatii, customer journey map (CJM), czy personach. Wspólnie wcielimy się w rolę projektantów, którzy dla konkretnego rozwiązania biznesowego będą próbowali wykorzystać te narzędzia zasilane wiedzą m.in. z analityki biznesowej i badań, dyskutując przy tym o ich korzyściach, pułapkach i miejscach praktycznego zastosowania w projektowaniu usług i produktów i ogólnie w zarządzaniu CX.
Szczegółowy zakres szkolenia:
- Krótkie wprowadzenie do kluczowych narzędzi Customer Experience i service designu (persony, mapy empatii, Customer Journey Map)
- Praktyczne warsztaty w grupach, na których od podszewki poznajemy ww. narzędzia na realnych biznesowych przykładach
- Dyskusja z uczestnikami o każdym poznanym na szkoleniu narzędziu wraz z próbą wypracowania listy ich zalet i wad, refleksją na temat ewentualnych kontekstów ich użycia oraz kolejnością ich zastosowania
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Szkolenie skierowane jest do szerokiej grupy odbiorców:- uczestników szkolenia z zakresu CX proponowanego przez PTBRiO, w którym omawiane są zagadnienia teoretyczne i najlepsze praktyki rynkowe
- specjalistów i menedżerów zespołów Customer Experience (CX), którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tematyką zarządzania doświadczeniami klientów (CEM) albo mają już pewne doświadczenia w tym zakresie
- badaczy CX/UX, którzy chcą sobie poukładać/poszerzyć wiedzę z zakresu badań CX/UX w kontekście narzędzi CX omawianych na szkoleniu
- specjalistów i ekspertów obszaru UX, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę o metodach pracy i narzędziach wykorzystywanych przy projektowaniu i wdrażaniu klientocentrycznych rozwiązań w biznesie
- projektantów UX/UI/service design, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty z zakresu CX
- marketingowców, pracowników obsługi klienta, analityków, developerów i wszystkich tych, którzy przygotowują się do objęcia w organizacji ról związanych z CEM lub też pragną pogłębić swoją wiedzę w tym obszarze
Korzyści dla uczestników:
- Poznanie kluczowych narzędzi CX i service designu, które są globalnie wykorzystywane w praktyce biznesowej
- Umiejętność pracy z tymi kluczowymi narzędziami
- Poznanie roli badań wykorzystywanych w tych narzędziach
- Umiejętność świadomego doboru narzędzi CX do potrzeby biznesowej
- Umiejętność świadomego doboru strategii zarządzania dla CJM
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
Customer Experience, Persona, mapa empatii, Customer Journey Map, strategie zarządzania mapą CJM, badania na etapie wdrożenia, utrzymania i rozwoju produktuForma szkolenia:
Szkolenie w formie warsztatowej z elementami wykładu, burzą mózgów w zakresie poznawanych narzędzi i ich zasadności wykorzystania w praktyce biznesowej.Stopień zaawansowania:
Szkolenie na poziomie średniozaawansowanym.Wymagana jest przynajmniej średniozaawansowana wiedza / doświadczenie w pracy z klientami, czy to w obszarach sprzedaży i/lub obsługi klienta, czy to w zespołach odpowiedzialnych za zarządzanie jakością, zarządzanie procesowe etc.
Szkolenie dostępne także w formule dedykowanej


Opalski
ING Bank Śląski
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11 w Warszawie
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe i lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
Poszukujesz formatu dedykowanego?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz