Odpowiedź na każde pytanie (nie zawsze poprawna), grafika na dowolnie zadany temat (nie zawsze trafna), gotowy tekst do opublikowania lub przesłania dalej (czasem wymagający edycji).
Temat „sztucznej inteligencji” („Artificial Intelligence”, „AI”) zyskuje na popularności, a ostatnie miesiące ukazują jego ogromny potencjał. Rozwiązania bazujące na algorytmach tego typu są już obecne również w świecie badań i marketingu. Jak mogą nas wesprzeć? W czym (na razie) nas nie wesprą?Szkolenie zostało przygotowane przez badaczy-fascynatów, którzy zanurzyli się w świat „algorytmów AI” i rozwiązań tworzonych na ich bazie. Zapraszamy.
Szczegółowy zakres szkolenia:
- Co kryje się pod pojęciem „AI”? Odczarujmy je, wyjaśniając jakie mechanizmy i zastosowania możemy wyróżnić.
- Wpływ „AI” na nasze życie i pracę: kluczowe branże i najważniejsi gracze
- Mapa kompetencji „AI”: ogólna oraz wspierająca badania i marketing. Zagadnienia związane z przetwarzaniem treści, rozpoznawaniem i kreowaniem obrazu, predykcją, optymalizacją i modelowaniem.
- Kluczowe kategorie, w których „AI” może wesprzeć badacza/marketera (każdorazowo część teoretyczna oraz praktyczne zastosowanie i sprawdzanie, jak działa dane rozwiązanie):
- Rozwiązania wspierające analizę i tworzenie treści
- Rozwiązania wspierające analizę i tworzenie obrazu
- Rozwiązania służące optymalizacji wydatków
- Rozwiązania przydatne w biznesie i codziennej pracy
- Na zakończenie przekażemy uczestnikom naszą mapę potrzeb marketingowca vs oferowane rozwiązania -> jak AI może pomóc Ci w biznesie.
Do kogo kierowane jest szkolenie:
- Badaczy, którzy szukają wsparcia AI w swoich analizach
- Marketerów, którzy chcą się odnaleźć w świecie AI i skorzystać z możliwości, które oferuje
- Każdej osoby, która chce dowiedzieć się, co oferuje AI w badaniach i marketingu, a nie jest ekspertem w obszarze AI
Korzyści dla uczestników:
Praktyczne zastosowania rozwiązań w sesjach live ze skupieniem na analizach i badaniach, ale również innych obszarach przydatnych w marketinguAktualna mapa rozwiązań opartych o AI i wspierających marketing i badania
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
#AI #mapa #marketing #badaniaForma szkolenia:
30% wykład / 70% realne case’y i ćwiczenia na platformach AI.Stopień zaawansowania:
Umiejętności wymagane do udziału w szkoleniu:- Zainteresowanie tematem AI
- Chęć uzupełnienia wiedzy o możliwościach AI w marketingu i badaniach
- Posługiwanie się komputerem
Pawilno-Pacewicz
Sobczyński
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00 do 16.30
miejsce: PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz