W branży od 15 lat, od początku związany z agencjami PR. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planował i prowadził również działania z zakresu zarządzania sytuacjami kryzysowymi, komunikacją zmiany oraz employer brandingu.
Doradzał czołowym polskim i zagranicznym firmom z wielu branż: budowlanej i nieruchomości (Skanska, Budimex Nieruchomości), finansowej i ubezpieczeniowej (BZ WBK, Citi Handlowy, Warta, Kruk SA), FMCG (Procter & Gamble, Unilever) oraz retail i e-commerce (Unibail-Rodamco-Westfield, Zalando). Skanska SA wspierał w trudnej komunikacji szeroko zakrojonej restrukturyzacji firmy.
Przez kilka lat kierował zespołem odpowiedzialnym za kompleksową obsługę P&G w Polsce w zakresie komunikacji korporacyjnej. Dla największej polskiej firmy windykacyjnej (Kruk SA) współtworzył strategię zakładającą niespotykane wówczas w tej branży oparcie komunikacji o dialog i doradztwo.