Z employer brandingiem związany od 2015 roku. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji marki pracodawcy dla firm z sektora budowlanego oraz energetycznego i chemicznego. W Budimeksie uczestniczył w opracowaniu strategii wizerunku pracodawcy oraz koordynował projekty edukacyjne i rekrutacyjne dedykowane studentom. W PKN ORLEN był odpowiedzialny za działania edukacyjne na uczelniach oraz inicjatywy CSR. Współpracował z obszarami biznesowymi koordynując projekty employer brandingowe skierowane do pracowników oraz kampanie wizerunkowe do potencjalnych kandydatów. Ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekrutacyjnych w Social Media oraz w opracowaniu brandingu dla wielu projektów wizerunkowych. Organizował eventy firmowe i konferencje menadżerskie, a także uczestniczył we wdrożeniu rozwiązań start-upowych w organizacji.
Swoje doświadczenie zdobywał pracując w PKN ORLEN, Budimeksie oraz we Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego.