
Od zarania dziejów ludzie opowiadają sobie historie. Od dziecka słuchamy bajek i opowieści. Nasz umysł jest przystosowany do takiego typu narracji. Na szkoleniu dowiesz się i przećwiczysz jak tworzyć wciągające raporty, oferty i prezentacje. Jak z danych ułożyć historię, która będzie ciekawa i ważna dla słuchaczy i słuchaczek – a tym samym skuteczna.
Szczegółowy program:
- Dane – dlaczego z nimi jest tak trudno?
- Użyteczność opowieści
- Struktura opowieści
- Gatunki
- Narracje
- Metafory
- Analogie
- Ekonomia Behawioralna
- Emocje w historii
- Moment opadu szczęki
- Podtrzymywanie uwagi
- Mowa sprawcza
- Eye candy
- Raport idealny
- Power Point – przyjaciel czy wróg?
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Do wszystkich osób, które mają kontakt z danymi i muszą je raportować, prezentować lub ofertować – niezależnie czy po stronie agencji badawczej, działu marketingu, czy domu mediowego.Korzyści dla uczestników:
- Nauczysz się, jak zbudować angażującą historię
- Jak z danych ułożyć opowieść
- Jakie techniki stosować w trakcie prezentacji
- Jak mówić
- Jak pokazywać
- Jak zrobić to szybko i sprawnie
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
Storytelling, Historie, Raporty, Prezentacje, Dane, Oferty, Skuteczność.Forma szkolenia:
Szkolenie stacjonarne, w którym teoria będzie połączona z praktyką.Stopień zaawansowania:
Średniozaawansowany. Szkolenie nie wymaga dogłębnej wiedzy o danych. Ma służyć szerzeniu umiejętności opowiadania o nich historii.


Lutostański
Kantar Polska
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz