
Badania marketingowe to Twoja domena lub narzędzie wykorzystywane w codziennej pracy?
Korzystasz z różnych metod badawczych, ale zawsze jest coś nowego interesującego co mógłbyś wykorzystać, aby lepiej poznać swojego Klienta?
Zdajesz sobie sprawę, że respondenci nie zawsze znają prawdziwe powody swoich działań i decyzji?
Jeżeli na te pytania odpowiadasz twierdząco to znaczy, że nasze szkolenie jest dla Ciebie. Zapraszamy Cię na fascynującą podróż w świat badań biometrycznych. Świat, w którym poznajemy reakcje z których często nie zdają sobie sprawy nawet sami konsumenci. Wprowadzimy Cię w podstawowe metody biometryczne stosowane w badaniach. Ale nie będzie to opowieść o niedostępnych dla ciebie narzędziach wykorzystywanych za Oceanem. Skupimy się na metodach dostępnych i stosowanych w codziennej praktyce na polskim rynku badawczym.
Martwisz się, że zanudzą Cię teoretyczne wywody metodologiczne? Niepotrzebnie, o teorii opowiemy tylko w niezbędnym minimalnym zakresie potrzebnym do zrozumienia danej metody pomiarowej. Skupimy się na praktycznym wykorzystaniu poszczególnych metod badawczych. Poza opisem działania pomiarów i danymi które można z nich uzyskać pokażemy też bardzo ciekawe przykłady z badań przeprowadzanych w Polsce. Na szkoleniu skupimy się na umiejętności interpretacji i wyciągania poprawnych wniosków z zebranych danych biometrycznych.
Szczegółowy zakres szkolenia:
- Metody badań
- Praktyczne zastosowanie
- Facetracking
- Rodzaj
- Dostarczone informacje
- Wskaźniki
- Omówienie i przykłady użycia
- Eyetracking
- Rodzaj
- Dostarczone informacje
- Wskaźniki
- Omówienie i przykłady użycia
- Czasy reakcji i czasy odpowiedzi
- Rodzaj
- Dostarczone informacje
- Wskaźniki
- Omówienie i przykłady użycia
- Facetracking
- Jakie informacje są ważne dla badacza, gdy projektuje badanie biometryczne
- Target
- Splity
- Jak w rzeczywistości konsumowany jest badany materiał
- Jakie informacje ma dostarczyć badanie
- Cele marketingowe – kiedy zastosować biometrykę
- W jakich sytuacjach i przy jakich problemach badawczych sięgać po biometrykę
- Na jakie pytania odpowie biometryka w praktyce
- Jak interpretować dane biometryczne
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Szkolenie kierowane jest do:- pracowników działów marketingu, którzy zamawiają badania i korzystają z ich wyników
- pracowników działów badań
- pracowników domów mediowych, którzy są związania z badaniami w swojej organizacji lub chcą w jak najlepszy sposób zrozumieć ich metodologię, aby lepiej interpretować wyniki badań z których korzystają.
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy szkolenia:- zdobędą ogólną wiedzę na temat narzędzi biometrycznych takich jak eyetracking, facetracking itp.
- poznają możliwości i ograniczenia pomiarów z wykorzystaniem czasów reakcji
- poza ogólną wiedzą na temat pomiarów, zdobędą praktyczną wiedzę odnośnie metod stosowanych na polskim rynku
- będą mieli unikalną szansę na kontakt z rzeczywistymi danymi z pomiarów biometrycznych, przez co nauczą się interpretować wyniki badań biometrycznych
- zdobędą wiedzę potrzebną do projektowania oraz zamawiania badań z wykorzystaniem pomiarów biometrycznych
- poznają specyfikę każdego z pomiarów i dowiedzą się na co zwracać uwagę przy planowaniu tego typu badań
- poznają przy jakich problemach badawczych warto wykorzystywać pomiary biometryczne
- zdobędą wiedzę o specyfice badania różnych materiałów marketingowych z wykorzystaniem pomiarów biometrycznych
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
pomiary biometryczne, neuromarketing, dane ponaddeklaratywne, Interpretacja danych, eyetracking, facetracking, czasy reakcji, proces badawczy, rozumienie i umiejętność interpretacji wyników badaniaForma szkolenia:
Stacjonarne. Szkolenie będzie miało formę wykładu, z dużym udziałem prezentacji case'ów oraz praktycznych ćwiczeń, które pomogą zaprzyjaźnić się z wiedzą zdobytą podczas szkolenia i nauczą jak wykorzystać ją w praktyce.Stopień zaawansowania:
Osoby mające kontakt z badaniami marketingowymi. Korzystające z wyników badań i rozumiejące potrzebę testowania materiałów marketingowych. Osoby z działów badań, które zamawiają badania, projektują je i prowadzą oraz osoby z marketingu, które w praktyce korzystają z wyników badań.

Kowalski
Neuroidea


Pawłowska
Neuroidea
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30 w oba dni
miejsce: PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz