fbpx
 
biom h
Metody badań biometrycznych
25 i 26 czerwca 2025 r.
trenerzy:
Jacek Kowalski (Neuroidea)
Beata Pawłowska (Neuroidea)

Badania marketingowe to Twoja domena lub narzędzie wykorzystywane w codziennej pracy?

Korzystasz z różnych metod badawczych, ale zawsze jest coś nowego interesującego co mógłbyś wykorzystać, aby lepiej poznać swojego Klienta?

Zdajesz sobie sprawę, że respondenci nie zawsze znają prawdziwe powody swoich działań i decyzji?

Jeżeli na te pytania odpowiadasz twierdząco to znaczy, że nasze szkolenie jest dla Ciebie. Zapraszamy Cię na fascynującą podróż w świat badań biometrycznych. Świat, w którym poznajemy reakcje z których często nie zdają sobie sprawy nawet sami konsumenci. Wprowadzimy Cię w podstawowe metody biometryczne stosowane w badaniach. Ale nie będzie to opowieść o niedostępnych dla ciebie narzędziach wykorzystywanych za Oceanem. Skupimy się na metodach dostępnych i stosowanych w codziennej praktyce na polskim rynku badawczym.

Martwisz się, że zanudzą Cię teoretyczne wywody metodologiczne? Niepotrzebnie, o teorii opowiemy tylko w niezbędnym minimalnym zakresie potrzebnym do zrozumienia danej metody pomiarowej. Skupimy się na praktycznym wykorzystaniu poszczególnych metod badawczych. Poza opisem działania pomiarów i danymi które można z nich uzyskać pokażemy też bardzo ciekawe przykłady z badań przeprowadzanych w Polsce. Na szkoleniu skupimy się na umiejętności interpretacji i wyciągania poprawnych wniosków z zebranych danych biometrycznych.


Szczegółowy zakres szkolenia:

  1. Metody badań
  2. Praktyczne zastosowanie
    1. Facetracking
      1. Rodzaj
      2. Dostarczone informacje
      3. Wskaźniki
      4. Omówienie i przykłady użycia
    2. Eyetracking
      1. Rodzaj
      2. Dostarczone informacje
      3. Wskaźniki
      4. Omówienie i przykłady użycia
    3. Czasy reakcji i czasy odpowiedzi
      1. Rodzaj
      2. Dostarczone informacje
      3. Wskaźniki
      4. Omówienie i przykłady użycia
  3. Jakie informacje są ważne dla badacza, gdy projektuje badanie biometryczne
    1. Target
    2. Splity
    3. Jak w rzeczywistości konsumowany jest badany materiał
    4. Jakie informacje ma dostarczyć badanie
  4. Cele marketingowe – kiedy zastosować biometrykę
    1. W jakich sytuacjach i przy jakich problemach badawczych sięgać po biometrykę
    2. Na jakie pytania odpowie biometryka w praktyce
    3. Jak interpretować dane biometryczne

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Szkolenie kierowane jest do:
- pracowników działów marketingu, którzy zamawiają badania i korzystają z ich wyników
- pracowników działów badań
- pracowników domów mediowych, którzy są związania z badaniami w swojej organizacji lub chcą w jak najlepszy sposób zrozumieć ich metodologię, aby lepiej interpretować wyniki badań z których korzystają.

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy szkolenia:
  • zdobędą ogólną wiedzę na temat narzędzi biometrycznych takich jak eyetracking, facetracking itp.
  • poznają możliwości i ograniczenia pomiarów z wykorzystaniem czasów reakcji
  • poza ogólną wiedzą na temat pomiarów, zdobędą praktyczną wiedzę odnośnie metod stosowanych na polskim rynku
  • będą mieli unikalną szansę na kontakt z rzeczywistymi danymi z pomiarów biometrycznych, przez co nauczą się interpretować wyniki badań biometrycznych
  • zdobędą wiedzę potrzebną do projektowania oraz zamawiania badań z wykorzystaniem pomiarów biometrycznych
  • poznają specyfikę każdego z pomiarów i dowiedzą się na co zwracać uwagę przy planowaniu tego typu badań
  • poznają przy jakich problemach badawczych warto wykorzystywać pomiary biometryczne
  • zdobędą wiedzę o specyfice badania różnych materiałów marketingowych z wykorzystaniem pomiarów biometrycznych

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

pomiary biometryczne, neuromarketing, dane ponaddeklaratywne, Interpretacja danych, eyetracking, facetracking, czasy reakcji, proces badawczy, rozumienie i umiejętność interpretacji wyników badania

Forma szkolenia:

Stacjonarne. Szkolenie będzie miało formę wykładu, z dużym udziałem prezentacji case'ów oraz praktycznych ćwiczeń, które pomogą zaprzyjaźnić się z wiedzą zdobytą podczas szkolenia i nauczą jak wykorzystać ją w praktyce.

Stopień zaawansowania:

Osoby mające kontakt z badaniami marketingowymi. Korzystające z wyników badań i rozumiejące potrzebę testowania materiałów marketingowych. Osoby z działów badań, które zamawiają badania, projektują je i prowadzą oraz osoby z marketingu, które w praktyce korzystają z wyników badań.

ceny kaf2
kowalski l
Jacek
Kowalski
Neuroidea
ceny kaf2
pawlowska l
Beata
Pawłowska
Neuroidea
termin: 25 i 26 czerwca 2025 r.


czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30 w oba dni
miejsce: PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
najlepsza cena: do dnia:
1699 zł 4.VI
regularna cena:
1999 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz