fbpx
 
biom h
Beata Pawłowska
Neuroidea
pawlowska r
  • Absolwentka Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu SWPS.
  • Z badaniami związana od prawie 20 lat. Obecnie współwłaścicielka agencji badawczej Neuroidea. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała nie tylko w agencjach badawczych, ale również w agencji reklamowej, dlatego zależy jej aby każde badanie dostarczało rzetelnych i praktycznych rekomendacji pozwalających trafnie dopracować komunikację i strategie marki.
  • Głównym obszarem jej zainteresowań są zachowania konsumenckie w szczególności spontaniczne reakcje. W pracy projektuje, koordynuje, rozwija, analizuje oraz prezentuje badania wykorzystujące różne metody analityczne w tym pomiary biometryczne połączone z analizami danych ilościowych oaz jakościowymi testami FGD i IDI.
  • Prowadziła gościnne wykłady z zakresu badań marketingowych i analiz na UW, SWPS, SGH oraz WSFiZ.