fbpx
 
Avatar

Magdalena Leśniak

Grupa Żywiec

Consumer Insights Manager

Skontaktuj się ze mną
 505067272
*Entuzjastka wszystkiego, co człowiecze – tego co na zewnątrz i wewnątrz, tego co indywidualne, unikalne oraz holistyczne i społeczne, tego co różnorodne, odmienne, a jednocześnie uniwersalne, bo ludzkie. Badaczka z 15-letnim doświadczeniem zawodowym w insajtach konsumenckich, analizach rynku, obserwowaniu i aplikowaniu kluczowych trendów społecznych w celu wspierania strategii budowania marek w międzynarodowym środowisku FMCG.
*Podejście do pracy: Happy remoter 4ever – praca zdalna, lotna, skądkolwiek i skądinąd, czyli wszędzie tam, gdzie można złapać wiedzę o człowieku i połączyć kropki. Sharing is caring – popularyzacja i dzielenie się wiedzą, to podstawa rozwoju jednostek i społeczeństw.
*Prywatnie - fanka: podróży dalekich i bliskich, czynnego sportu (góry, pływanie, rower, biegi, trening na siłowni, itd.) architektury oraz sztuki – zwłaszcza XX i XXI wieku, muzyki awangardowej, filmu, teatru… oraz wielu innych sfer kreatywnej twórczości oraz fizycznej aktywności.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
Farmaceutyczna

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
Sondaże i opinia publiczna

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CL central location
Diady/triady
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Psychometria