fbpx
 
Avatar

michal kociankowski

Synergion Michał Kociankowski Spółka Komandytowa

właściciel

Skontaktuj się ze mną
Ekspert strategii marketingowej, badań rynku i komunikacji, popularyzator myślenia strategicznego w biznesie. Prowadził pierwszy w Polsce dział Research Consulting w firmie badawczej (Grupa IQS), specjalizujący się w doradztwie strategicznym opartym na wiedzy. Pracował także w ARC, Y&R, BAV Consulting. Od 2010 prowadzi pracownię badań i rozwiązań strategicznych Synergion, której częścią była także agencja komunikacyjna Simply By, nagrodzona EFFIE w roku 2017. W latach 2008-2012 oraz od 2014 do 2018 Członek Zarządu PTBRiO. Członek Polskiego Klubu Brandingu. Wykładowca MBS by Effie, Szkoły Strategii Marki SAR, Szkoły Consumer Intelligence PTBRiO. Od 2008 roku współtwórca formularzy zgłoszeniowych EFFIE, juror EFFIE, trener jurorów w konkursie EFFIE.
Studiował filozofię i pedagogikę. W badaniach rynku od 25 lat, najpierw w ARC Rynek i Opinia, a od 1998 do końca 2007 w IQS and QUANT Group. Pracował tam jako samodzielny badacz, późnej szef zespołu badawczego, manager ds. rozwoju, dyrektor obsługi klienta, a przez ostatnie półtora roku jako Research Consulting Director. Na tym stanowisku zajmował się technikami i narzędziami wspierającymi przełożenie wiedzy płynącej z badań na strategie marketingowe i komunikacyjne.


Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping
Panele internautów
PAPI
Psychometria
Retail audit
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych