fbpx
 
Avatar

Adam Polasz

Delikatesy Badawcze

CEO

Skontaktuj się ze mną
Badacz z wykształcenia, zawodu i zamiłowania. Obecnie w agencji badawczej Delikatesy Badawcze odpowiada za badania jakościowe, ilościowe i kontakty z kluczowymi klientami. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza poprzednim miejscom pracy: pracował jako R&D Director w Difference, Senior Research Manager w Wavemaker, Dyrektor ds. Badań w One Eleven, Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej, Główny Specjalista ds. Badań Rynku w Polskiej Telefonii Cyfrowej (później T-Mobile). Jest autorem licznych wystąpień konferencyjnych, szkoleń i wykładów z zakresu efektywności komunikacji, raportowania i wizualizacji danych (m.in. w Szkole Strategii Marki SAR, Szkole Badań Rynku PTBRiO, na Studiach Podyplomowych UW i SGH).

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Sieci handlowe
Telekomunikacja

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAWI
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Panele internautów
Zautomatyzowane pomiary zachowań