fbpx
 
Avatar

Edyta Czarnota

Zymetria

Managing Partner

Skontaktuj się ze mną
Ponad 20 lat doświadczenia w projektach badawczych i data science. Kilka lat pracy po stronie klienta, kierując zespołem badawczym w wiodącej firmie telekomunikacyjnej. Przez dziesięć lat związana z grupą Starcom Mediavest (agencje mediowe i digitalowe), dla której założyła i rozwinęła agencję analityczno-badawczą. Od 2013r. współwłaścicielka i współzarządzająca Zymetrią, firmą łączącą badania rynku, zaawansowaną analitykę i rozwiązania technologiczne. Wierzy, że połączenie tych trzech obszarów kompetencji pozwala tworzyć nowoczesne rozwiązania dla marketingu.

Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Prasa
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
PAPI
Psychometria
Retail audit
Semiotyka
Telemetria
Wywiady w miejscach publicznych
Zautomatyzowane pomiary zachowań