fbpx
 
Avatar

Beata Rąbińska

Bank Millennium

UX Researcher / specjalista UX

Skontaktuj się ze mną
Z badaniami marketingowymi związana od prawie 20 lat (TNS Polska, Ipsos, Kantar Polska oraz Bank Millennium - obecnie). Specjalizuje się w obszarze UX , Customer Experience, pozycjonowania, komunikacji i wizerunku marek. Wspiera strategiczne procesy wdrażania innowacji w duchu Design Thinking (certyfikowany moderator DT). Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowego Studium Komunikacji Społecznej i Mediów przy PAN, oraz Podyplomowych Studiów z Historii Sztuki w Collegium Civitas. Pasjonuje się górami i wspinaczką.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Komunalne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Rolnictwo
Sieci handlowe
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CL central location
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
Zautomatyzowane pomiary zachowań