fbpx
 
Avatar

Marta Rybicka

IQS

Business Unit Director

Skontaktuj się ze mną
Z wykształcenia socjolog (Uniwersytet Warszawski, IFiS). Ukończyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Finanse. Z badaniami związana od 1999 roku. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencji badawczej, poczynając od ankietera do kierownika projektów. Najdłuższy etap życia zawodowego związany z Axel Springer Polska. Perspektywę klienta oraz doświadczenia menedżersko - badawcze wykorzystuje obecnie w agencji IQS. Hobby: rodzina, książki, niecnie wciągające amerykańskie seriale, narty oraz tenis.

Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Farmaceutyczna

FMCG

Media elektroniczne
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Przemysł
Telekomunikacja
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
IDI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)