Avatar

Bartłomiej Marcin Kazubski

Grupa Badawcza DSC Sp. z o.o. / www.grupa-dsc.eu

Prezes Zarządu

Skontaktuj się ze mną
b.kazubski@grupa-dsc.eu +48 792 766 322
Fascynacja branżą badawczą podpowiedziała mu, by po skończonych studiach teologicznych oraz dziennikarskich kształcić się dalej na Wyższej Szkole Bankowej poznając arkana marketingu i zarządzania.
Przeszedł przez wszystkie szczeble kariery badawczej - zaczynał jako ankieter oraz audytor a potem koordynator badań.
Dziś sam doradza kluczowym Klientom w zakresie badań społecznych i marketingowych oraz współtworzy innowacyjne projekty badawcze.
Firma badawcza którą tworzy (Grupa Badawcza DSC) ze swego założenia miała być wyjątkowa i innowacyjna - miała przede wszystkim dostarczać narzędzi badawczych innowatorom oraz odkrywcom, którzy do swoich branż wnoszą elementy wymagające od zespołu badawczego szczególnej poufności. Dlatego też:
- DSC jest jedną z nielicznych firm badawczych w Polsce, która szczególnie dba o poufność badań i ochronę danych poprzez nieangażowanie podmiotów zewnętrznych do realizacji
- DSC jest jedynym instytutem badawczym w Polsce, który wdrożył i stosuje system zarządzania bezpieczeństwa informacji zgodny z wymogami certyfikatu ISO 27001
- DSC to firma innowacyjna, która (w obszarze badań marketingowych) jako pierwsza w Polsce połączyła procedury systemu zarządzania bezpieczeństwa informacji ISO 27001 z wymogami rozporządzenia RODO (posiadamy jedyne STUDIO CATI z certyfikatem ISO 27001).
Koneser muzyki chóralnej i klasycznej. Szczęśliwy ojciec córeczki - Wiktorii oraz syna - Jakuba Józefa.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Komunalne
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Przemysł
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
Psychometria
Semiotyka