fbpx
 
Avatar

Łukasz Pyfel

mBank

koordynator ds. analityki marketingowej

Skontaktuj się ze mną
Koordynator ds. analityki marketingowej w mBanku, gdzie wcześniej zajmował się badaniami rynku, analizami ulościowymi i kampaniami CRM. Absolwent socjologii i filozofii na Uniwersytecie Łódzkim oraz statystyki na Uniwersytecie Warszawskim (studia podyplomowe). Wcześniej asystent naukowo-dydaktyczny w Katedrze Socjologii Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Specjalizuję się w

branżach:


Banki

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

metodach i technikach:


CATI
CAWI
Etnografia
FGI
IDI
IDI realizowane on-line
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Zautomatyzowane pomiary zachowań