fbpx
 
Avatar

Paweł Fijałkowski

Research Park

Dyrektor Generalny

Skontaktuj się ze mną
Socjolog z zamiłowania. Z wykształcenia absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego ze specjalizacją Badania Rynku oraz Programu The Advanced Certificate in Marketing realizowanego przez Instytut Rozwoju Biznesu wspólnie z The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. W badaniach od 2001 roku. Koordynował i realizowała procesy badawcze w projektach marketingowych przy użyciu różnorodnych technik m.in. dla Millward Brown, Otawa Group, Media-tor Badania Rynku jednak jego zainteresowania niezmiennie dryfowały w kierunku zagadnień społecznych, którymi z powodzeniem zajmuje się od 10 lat. Aktualnie Dyrektor Generalny w Research Park. Autor wielu raportów i publikacji. Prywatnie miłośnik gór i wszelkich form wspinaczki wysokogórskiej co skutecznie łączy z zamiłowaniem do fotografii.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Komunalne
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Prasa
Przemysł
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
Diady/triady
Etnografia
FGI
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Psychometria
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych