fbpx
 
Avatar

Anna Wensław

Santander Bank Polska

menedżer Zespołu Strategii Marki i Badań Marketingowych

Skontaktuj się ze mną
Moje doświadczenie zawodowe obejmuje marketing, komunikację, strategię i badania marketingowe. Od 8 lat w Santander Bank Polska (dawniej Banku Zachodnim WBK). Odpowiadam za projekty badawcze dotyczące kondycji marki i komunikacji, tworzenia kampanii konsumenckich, rozwoju produktów i usług, trendów i insightów konsumenckich, projektowania doświadczenia klienta. Jestem absolwentką Szkoły Głównej Handlowej.

Specjalizuję się w

branżach:


Banki

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach: