fbpx
 
Avatar

Aleksandra Gębarowska

NielsenIQ

Skontaktuj się ze mną
Badaczka rynku z wyboru i wykształcenia. Absolwentka socjologii UJ na specjalizacji: badanie rynku i analiza polityk publicznych. Ukończyła także pedagogikę o specjalności: animacja społeczno-kulturowa. Laureatka VI edycji konkursu zbadaj.to organizowanego przez PTBRiO i OFBOR. Wcześniej związana z GfK Polonia, a obecnie z NielsenIQ, gdzie w ramach zespołu Consulting & Analytic Insights wspiera klientów z branży FMCG w obszarze analiz rynkowych oraz trendów konsumenckich.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
FMCG

Sieci handlowe

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)

metodach i technikach:


FGI
IDI
Retail audit
Zautomatyzowane pomiary zachowań