Avatar

Joanna Przybylska

Innovation Manager

Skontaktuj się ze mną
Od 3 lat pracuje w Nespercie - właścicielu marki Semilac (lakiery hybrydowe, make up), a od maja 2018 jest tu Managerem Innowacji. Głównym corem jej działalności na tym stanowisku jest budowanie Customer Experience na wszystkich punktach styku Consumer Journay. Pierwszym etapem w budowaniu CX jest Employee Experience, więc w firmie zajmuję się również budowaniem kultury organizacyjnej 4.0, czyli otwartej na wdrażanie innowacji. W firmie przeprowadza: badania satysfakcji pracy pracowników, badanie kultury wg Cameronai Quinna, badanie aktualnej kultury organizacyjnej, badanie satysfakcji pracy na wyspach Semilac, badanie doświadczenia klienta na wyspach Semilac, analizy konkurencji. Dodatkowo w Nesperta prowadzi warsztaty z: kreatywności, niestandardowych metod projektowych, Customer Experience, Reskillingu i Design Thinking. Żywo poszukuje wszelkiego typu trendów, udaje się na trendhuntingi i poszerza swoją wiedzę na konferencjach i studiach podyplomowych (a skończyła ich 4 – Innowacyjny e-merketing, Prawo Mediów i Własności Intelektualnej, Studia Manadżerskie oraz Strategy Lidership Adademy :)) Poza tym wdraża wszelkiego typu innowacje technologiczne w firmie.

Poprzednie doświadczenie zdobywała pracując w Fundacji ePaństwo przy rozwijaniu portalu mojepanstwo.pl oraz pracując w agencji kreatywnej Lemon Sky JWT tworząc social media dla Tesco, Princessa i Serce i Rozum oraz Interractive Solutions dla marek: Carrefour, Tyskie, Toyota, Bank BPH.
Doświadczenie analityczno-badawcze zdobyła również będąc obserwatorem wyborów samorządowych na Ukrainie w 2010 roku oraz będąc wolontariuszką w Sztabie Hillary Clinton w Filadelfii w 2016 roku.

Zainteresowania: #DesignThinking #Agile #UX #CustomerExperience #EmployeeExperience #futuretechnology #innovation #trendwatching

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Sieci handlowe
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Mystery shopping
Wywiady w miejscach publicznych