fbpx
 
Avatar

Anna Forycka-Zawadka

Kompania Piwowarska

Insight Director

Skontaktuj się ze mną
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Związana z branżą od czasów studenckich. Zdobywała doświadczenie zawodowe zarówno po stronie agencji badawczych (dyrektor badań ilościowych w firmach IQS i Ipsos), jak i po stronie producenta w kilku różnych branżach. Obecnie dyrektor działu Insights w Kompanii Piwowarskiej. W przeszłości, jako badacz, specjalizowała się w prowadzeniu projektów strategicznych, polskich i międzynarodowych, dotyczących pozycjonowania marek oraz wdrażania innowacji. Autorka licznych szkoleń PTBRiO,

Specjalizuję się w

branżach:


FMCG

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach: