fbpx
 
Avatar

Aneta Dzięciołowska

Mobile Institute

Menedżer ds. badań rynkowych

Skontaktuj się ze mną
Menedżer do spraw badań rynkowych w firmie badawczej Mobile Institute specjalizującej się w śledzeniu trendów konsumenckich „trends hunting” oraz „customer listening” - wielokanałowym (offline-online-mobile) monitoringu opinii i satysfakcji klientów w kanałach sprzedaży. Realizuje badania dotyczące polskich konsumentów – ich stylu życia, podejmowania decyzji zakupowych czy spojrzenia na przyszłość. Zajmuje się całościową realizacją badań ilościowych oraz jakościowych. Doświadczenia na stanowisku badacza zdobywała w działach badań agencji Denstu Aegis Network i VML Polska. Wśród klientów z jakimi współpracowała znajdują się takie marki jak Allegro, adidas, H&M, Orange Polska, Żywiec Zdrój, Disney, Lay’s czy Mondelez. Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku Socjologia, specjalizacja komunikacja społeczna.

Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Banki
FMCG

Internetowa
Media elektroniczne
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Panele internautów
Wywiady w miejscach publicznych