fbpx
 
Avatar

Magdalena Urbańska

MU Research

CEO, badaczka, ewaluatorka

Skontaktuj się ze mną
Z zamiłowania socjolog, z wykształcenia politolog i ewaluatorka. Absolwentka studiów doktoranckich na UEP w Poznaniu w dyscyplinie zarządzanie (Katedra Badań Rynku i Usług). Badaniami zajmuje się 22 lata. Była pracownikiem administracji samorządowej na szczeblu gminy i województwa oraz organizacji pozarządowych. Od 15 lat prowadzi własną firmę badawczą MU Research (dawniej TEMBOLab). Zrealizowała ponad 90 badań. Jest autorką ponad 120 opracowań. Prowadzi szkolenia, warsztaty i zajęcia na UAM w Poznaniu. Członkini European Evaluation Society (EES), Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego (PTE) i Polish Society for Training and Development (PSTD). Interesuje się zagadnieniami młodzieży, samorządu, innowacji i usług.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
FMCG

Informatyczna
Internetowa
Komunalne
Media elektroniczne
Medyczna
Rolnictwo
Sieci handlowe
Transport pasażerski
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
Diady/triady
Etnografia
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)
Mystery shopping
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
Panele internautów
Retail audit
Semiotyka
Wywiady w miejscach publicznych