MARKI TRANSFORMACJI
– transformacje marek. Panel CEO
CZWARTEK 24.X, godz. 10.45
Polskie przemiany przebiegały pod hasłem „dogonić Zachód”, dlatego ikoniczne zachodnie marki odgrywały w kształtowaniu zwyczajów i postaw Polaków ogromną rolę. Jednak z czasem coraz bardziej świadomi polscy konsumenci zaczęli mieć wobec marek oczekiwania i domagać się od nich postaw wobec społecznych problemów i sporów. Pojawiały się nowe, lokalne marki, które próbowały sprostać tym oczekiwaniom i znaleźć swoje miejsce na rynku. Gdzie nastąpił ten punkt przełomu, w którym marki zaczęły bardziej reagować niż kształtować? Kiedy firmy uznały, że polska przemiana dobiegła końca? I czy w ogóle dobiegła, przecież nie jest proces zamknięty? W jakim sensie naszym konsumentom udało się „dogonić Zachód”? W jakim stopniu Polska była rynkiem eksperymentalnym, na którym międzynarodowe marki testowały nowe rozwiązania? Te pytania zadamy prezesom firm będących ikonami transformacji.

Vadim
MAKARENKO
Gazeta Wyborcza
Panel poprowadzi Vadim Makarenko, Gazeta Wyborcza. Wcześniej w dziale gospodarczym „Gazety Wyborczej“ pisał o mediach, technologiach, marketingu i badaniach. Zdobywca nagrody Grand Press Digital 2015. Uczestniczył w projektach #SwissLeaks i #PanamaPapers. Autor książek „Tajne służby kapitalizmu” oraz „Zawód: zwycięzca”. Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i stypendysta Reuters Institute for the Study of Journalism na Uniwersytecie Oksfordzkim.

Anna
JAKUBOWSKI
dyrektor generalna
AVON POLSKA

Adam
PIEŃKOWSKI
prezes zarządu
Mc Donald’s Polska