|
|
|
|
Czas na zmianę
Jak co roku, zima zaskoczyła drogowców. Jak co roku, wraz z pierwszym mrozem przestały obowiązywać rozkłady jazdy kolei. Jak co roku, padający śnieg sprawia, że czas potrzebny na powrót z pracy wydłuża się dwukrotnie. Jak co roku, "przejście przez zero" zwiększa liczbę L4. Zdać by się mogło, że zima spada na nas niespodziewanie niczym przesyłka dostarczona dronem. I choć wszyscy wiemy, że taki mamy klimat, to, jak co roku, dostosowanie sposobu funkcjonowania zajmuje nam zbyt wiele czasu.
Umiejętność szybkiego adaptowania zmian stała się najważniejszą cechą potrzebną dla odniesienia sukcesu i najbardziej poszukiwaną przez pracodawców. I chyba nic w tym dziwnego, gdy spojrzymy, jak szybko dziś wszystko się dzieje - cykl życia produktu potrafi skrócić się z lat do miesięcy, reklamy telewizyjne dobrze byłoby zmieniać nie więcej niż co trzy tygodnie, tworząc treści do mediów społecznościowych często mamy najwyżej niż kilka godzin by ogarnąć, co się dzieje, opracować swoją odpowiedź i puścić ją w świat. Na nic nie zda nam się posiadana wiedza i umiejętności, jeśli nie będziemy w stanie zmieniać się tak szybko, jak świat wokoło.
Czytaj więcej
| |
| |
|
| | |
Cyberresearch 4.0
Zakończył się etap nadsyłania propozycji wystąpień na konferencję Cyberresearch4.0. Aktualnie trwają prace Rady Programowej nad oceną nadesłanych zgłoszeń. Oficjalny program poznamy w połowie lutego, ale my już teraz zachęcamy Państwa do rezerwowania w swoich kalendarzach terminu konferencji, w dn. 10 i 11 kwietnia 2014 r.
|
|
|
Brand(s) New Order
Zapraszamy Państwa na konferencję strategiczną, która odbędzie się w dniach 20-21 marca 2014 w BarzeStudio, przy Placu Defilad 1. Więcej informacji już wkrótce. |
|
|
Wizerunek Branży Badawczej 2013
Już w lutym udostępnimy rozszerzoną wersję raportu z przeprowadzonego badania Wizerunek Branży Badawczej. |
|
|
Baza Wiedzy
Zaktualizowaliśmy Bazę Wiedzy PTBRiO o prezentacje z XIV Kongresu Badaczy Rynku i Opinii. Zapraszamy naszych członków do korzystania z zasobów bazy.
|
|
|
Badanie Badaczy
Raport z Badania Badaczy został zaprezentowany podczas sesji otwartej XIV Kongresu Badaczy. Raport jest do pobrania na stronie internetowej tutaj |
|
|
Rocznik PTBRiO 2013/2014
Zapraszamy do lektury najbardziej poczytnego na rynku wydawnictwa branżowego. Już teraz rocznik PTBRiO w wersji do pobrania pdf oraz w wersji papierowej. Jeśli chcesz bezpłatnie otrzymać Rocznik PTBRiO złóż zamówienie tutaj |
|
|
badaniamarketingowe.mobi
Zapraszamy do korzystania z mobilnej wyszukiwarki.
Już teraz poprzez smartphone'a możecie korzystać z:
Wyszukiwarki Ekspertów Badawczych
Wyszukiwarki Agencji Badawczych
Tabel Rankingowych zawierających dane z corocznego badania realizowanego wspólnie z ESOMAR-em
Zapraszamy pod adres badaniamarketingowe.mobi
|
|
|
Dzień Badacza w Gdańsku
23 stycznia na Politechnice Gdańskiej odbył się pierwszy w tym roku Dzień Badacza. W programie pojawiły się następujące wystąpienia:
W kapciach konsumentów - czyli o marketingowych badaniach etnograficznych, Anna Maria Szutowicz, Grupa IQS
Emocje robią różnicę, czyli o ilościowych technikach projekcyjnych przy testowaniu opakowań, Michał Lutostański, TNS Polska
Insight i storytelling w komunikacji marketingowej, Robert Zydel Saatchi& Saatchi |
|
|
Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres:
sekretariat@ptbrio.pl |
|
|
Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl Robert Zydel.
Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj |
|
|
|
Praktyka nauce - nauka praktyce
W najbliższym czasie zapraszamy na bezpłatne spotkania realizowane w ramach transferu wiedzy: biznes-nauka. Spotkania odbywają się na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i są skierowane do pracowników naukowych.
9 stycznia Robert Zydel wraz z Tomkiem Jędrkiewiczem prezentowali jaką rolę w badaniach marketingowych odgrywa etnografia, natomiast już 13 lutego zapraszamy na wystąpienie Artura Nogi-Bogomilskiego o ekosystemie analogowo-cyfrowym.
Osoby zainteresowane uczestnictwem zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 535 808 077 lub drogą elektroniczną rafal.matczynski@ue.poznan.pl
Zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi wydarzeniami realizowanymi w ramach projektu.
Więcej |
|
|
Nowi członkowie
Z przyjemnością informujemy, że do grona członków PTBRiO w ostatnim czasie Do grona członków PTBRiO zostali przyjęci Agnieszka Bartel i Michał Gazdecki. Więcej . |
|
|
Szkoła Badań Rynku
Rusza nabór do VIII edycji Szkoły Badań Rynku. Zapraszamy do zapoznania z nowym, atrakcyjnym systemem zniżek. Szczegóły znajdziecie Państwo tutaj |
|
|
|
| |
|
|