Newsletter PTBRiO nr 121

Consumer Intelligence Mentoring

Tworząc jedną z najbardziej różnorodnych branż, badacze uzyskują wiedzę o konsumencie z różnych źródeł. Na doświadczenie składa się wiele narzędzi, dziesiątki branż i setki zrealizowanych projektów. Nie wystarczy już sama ankieta czy fokus, aby poznać zachowania i motywacje konsumentów. Umiejętność integrowania i interpretacji informacji z pozyskanych źródeł zmieniła postrzeganie zarówno samego badacza jak i całej branży, Consumer Intelligence jest nam znacznie bliższe. Czy takie kompetencje można uzyskać w wyniku wieloletniej praktyki? Na pewno. Warto też wzbogacić je o wiedzę ekspertów i najnowsze trendy, także z innych obszarów.

Takie umiejętności można pozyskać od profesjonalistów z doświadczeniem trenerskim, wieloletnią praktyką biznesową a także naukową. W PTBRiO, w oparciu o nasze 20-letnie doświadczenie rozwoju kompetencji, stworzyliśmy unikatową propozycję Consumer Intelligence Mentoring. Pracując nad najlepszymi rozwiązaniami edukacyjnymi definiujemy potrzeby i tworzymy konkretne rozwiązania w oparciu o dziewięć kluczowych kompetencji.

Więcej o Consumer Intelligence Mentoring na www.ptbrio.pl. Zapraszamy! Agnieszka Łebkowska
PTBRiO



Cyber 6.0 REDEFINE

Ideą tegorocznej edycji wydarzenia jest redefinicja dotychczasowego poznawczego paradygmatu i przejście do nowoczesnej wieloźródłowej analizy strumieni danych behawioralnych i deklaratoryjnych. Zapraszamy do zapoznania się z programem i udziału w konferencji!
Więcej



Praktyka-Nauce, Nauka-Praktyce

Kolejne spotkanie z cyklu odbędzie się 18 lutego 2016 r. w Warszawie w Szkole Głównej Handlowej. Tematem dyskusji będzie: "Co działa, a co nie działa w reklamie. Jak ją badać i jak zwiększyć jej skuteczność". Wystąpienie zaprezentują Mateusz Głowacki i Tatiana Popadiak-Kuligowska. Zapraszamy!
Więcej


Ankieta PTBRiO/ESOMAR

Już 18 lutego rozpocznie się tegoroczna edycja badania PTBRiO/ESOMAR. Zapraszamy do zgłaszania swojego udziału wszystkie podmioty prowadzące badania rynku. Każda firma badawcza, która weźmie udział w ankiecie, będzie miała możliwość umieszczenia jednostronicowej informacji w dziale firm badawczych Rocznika Badania marketingowe. Zapraszamy do kontaktu z biurem PTBRiO.





Zgłoś swój projekt
Jeśli masz pomysł lub projekt, który moglibyśmy tworzyć razem, wypełnij formularz dostępny tutaj zyskaj patronat PTBRiO!

Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków Towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres: sekretariat@ptbrio.pl

Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl
Barbara Frątczak-Rudnicka

Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj



BIQdata
serwis "Gazety Wyborczej" z dziennikarstwem danych. Więcej informacji na stronie biqdata.pl



Nowi członkowie
Do grona członków PTBRiO dołączyły: Ewa Romańska i Jakub Wróblewski. Więcej
 



Stanowisko: Badacz
Nazwa firmy: Neuroidea
Szczegóły oferty

Stanowisko: Research Executive, dział Badań Marki i Reklamy
Nazwa firmy: Ipsos
Szczegóły oferty

Stanowisko: Quantitative Team Leader
Nazwa firmy: MASMI Poland
Szczegóły oferty

Stanowisko: Menedżer Projektów Badawczych
Nazwa firmy: Fundacja Obserwatorium Zarządzania
Szczegóły oferty

Stanowisko: Konsultant w Zespole Badań
Nazwa firmy: Bank Millennium
Szczegóły oferty

Stanowisko: Senior Field Coordinator
Nazwa firmy: Just Worldwide
Szczegóły oferty

 



Szkolenia otwarte
Zapraszamy do zapoznania się z listą szkoleń tutaj i skorzystania ze zniżek z tytułu wcześniejszego zgłoszenia. A oto najbliższe szkolenia:

User Centred Design - badania w procesach projektowych (UX, CX, Service Design)
Termin: 25 i 26.02.2016 r.
Trenerzy: Katarzyna Gawlik i Anna Ciepiela-Napiórkowska

10 bezpłatnych narzędzi internetowych, które pomogą w pracy każdemu marketerowi
Termin: 02.03.2016 r.
Trenerzy:   dr Jan Zając

Prowadzenie spotkań i zespołów wirtualnych - szkolenie praktyczne
Termin: 10 i 11.03.2016 r.  
Trenerzy: Aleksander Szojer i Tomasz Dzida

Szkolenia dedykowane
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Consumer Intelligence Mentoring tutaj

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl