Młodzi badacze o Baby Boomersach
YOLDs, Trzeci wiek vs Czwarty wiek, Silver Foxes, Older Adults - to znaleziska świeżych adeptów zbadaj.to. W tym roku pracowaliśmy wspólnie nad marketingiem pokoleń dla Play w nowej formule Programu Mentorskiego. W zeszłym tygodniu odbyły się finałowe warsztaty w Badowie - punkt kulminacyjny programu. Za nami ostra selekcja ale i czerpanie wiedzy od "starszych kolegów po fachu". Przed nami rok mentoringu dla kilkunastu finalistów. Tegoroczna formuła stawiała na edukacyjny charakter zbadaj.to. Przyjęliśmy model wymiany, w której zgłaszający się do programu studenci przynosili swój zapał, świeże pomysły i obserwacje, a praktycy chęć przekazania swoich doświadczeń, narzędzi i zasilenia ich wiedzą. Po naszej stronie zasiedli zarówno mentorzy pracujący dotychczas pod szyldem Kapituły Konkursu, jak i dotychczasowi absolwenci zbadaj.to konsultujący kolejne etapy pracy uczestników.
Wszyscy wspólnie spotkaliśmy się w Badowie, gdzie finałowe warsztaty stawiały młodym badaczom trudne wyzwanie poszybowania od danych w stronę rozwiązań, które muszą się bronić w oczach Klienta. Wcześniej studenci pokonali sito zaprezentowania własnych znalezisk o kohortach wiekowych urodzonych przed 1967.
Prace nad rozwiązaniami dla Play inspirowała segmentacja zaprezentowana przez Barbarę Frątczak-Rudnicką, która pomogła zespołom odpalić myślenie projektowe według narzędzi pracy warsztatowej przekazanych przez Agnieszkę Szóstek. Na miejscu Barbara Frątczak-Rudnicka i Marcin Piotrowski oddawali do dyspozycji swoją ekspercką wiedzę o użytkownikach 50+ i projektowaniu dla Play. Dzięki temu byliśmy w stanie znaleźć debiutantów, którzy zasilą szeregi branży i spotkają się z Wami w terenie! Dziękujemy też Piotrowi Chojnowskiemu za przybliżenie tajników pracy w branży Consumer Intelligence.
Do zobaczenia za rok!
Kasia Zaniewska
Mentorka zbadaj.to
|