Nowa odsłona Zimowej Ekspedycji Badawczej - "W poszukiwaniu brand experience"
Od pewnego czasu na świecie możemy obserwować oznaki przemiany w myśleniu o markach. Zarządzanie z wykorzystaniem idei brand experience (od idei marki, poprzez produkt, opakowanie, kanały kontaktu i sposób sprzedawania), wyrasta powoli ze swej pionierskiej fazy. W epoce "redukcji budżetów", umiejętność całościowego podejścia do poszczególnych faz zarządzania marką może stanowić o być albo nie być tak samej marki, jak i pracujących przy niej marketerów i badaczy. Temat ten staje się aktualny jak nigdy dotąd.
Intencją PTBRiO, jako organizatora pierwszej w Polsce konferencji dotyczącej brand experience, jest jak najlepsze przygotowanie wszystkich pracujących w obszarze zarządzania marką do wyzwań zmieniającego się rynku i budowania relacji z konsumentami, którzy już nigdy nie będą tacy jak wcześniej...
Nowa odsłona Zimowej Ekspedycji Badawczej "W poszukiwaniu brand experience" odbędzie się w Krynicy Górskiej w dniach 5-8 marca 2009 r. Szczegółowe informacje na temat programu konferencji zostaną podane w pierwszych dniach stycznia.