28 lutego, Przestrzeń from Facebook, g. 14.00
PRZEPRASZAMY
BRAK MIEJSC
Sens pracy to nie jest górnolotna idea. Pokolenie Y i Z umieszcza potrzebę poczucia sensu wśród trzech najważniejszych oczekiwań wobec przyszłej pracy. To ważne, nie tylko dla nich, ale i zatrudniających organizacji. Kiedy pracownicy czują, że to, co robią ma sens, wyraźnie zwiększa się ich zaangażowanie w pracę i przywiązanie do organizacji. Co ważniejsze, wiemy już jak badać sens i jak zaprojektować pracę z sensem. Pozostaje tylko pytanie - jak tę wiedzę wdrożyć w organizacji?

 

14:00-14:15 Po co PTBRiO i SKM SAR badanie sensu pracy? O nowej roli stowarzyszeń branżowych.

Walka o talenty to już nie tylko rzeczywistość pojedynczych organizacji, ale całych branż. Te, które będą atrakcyjne wizerunkowo i zaoferują perspektywę interesującej pracy, wygrają. Dlatego rola stowarzyszeń branżowych się zmienia i coraz mocniej obejmuje wsparcie w obszarze HR i rozwoju organizacji. Badanie sensu pracy to tylko jeden z przykładów takich działań.
Prezes PTBRiO, Client Service Director i szef komunikacji w Kantar Polska W branży komunikacji marketingowej od 1998 roku. Od 1999 r. w Kantar Polska, od 2000 r., jako szef marketingu, a następnie dyrektor strategiczny pracuje nad dopasowaniem oferty badawczej agencji do potrzeb biznesowych klientów. Prezes Zarządu PTBRiO. Publikował w Brief, Marketing w Praktyce, Harvard Business Review, Businessman Magazine, Marketing przy Kawie, Media i Marketing Polska, Puls Biznesu. Członek Akademii PR. Laureat nagrody “Najlepszy zespół komunikacji marketingowej w Polsce” Akademii PR.
Dariusz Andrian jest członkiem regionalnej kadry zarządzającej Executive Leadership Team VMLY&R i odpowiada m.in. za rozwój oferty agencji, jej relacji z kluczowymi klientami i partnerami oraz integrację sieci na poziomie różnych obszarów działania w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Jako Partner i CEO zarządza także 350 osobowym zespołem specjalistów VMLY&R Poland realizującym działania marketingowe i kampanie reklamowe dla topowych polskich i międzynarodowych marek. Dariusz Andrian występuje często jako prelegent na najważniejszych konferencjach dotyczących marketingu i komunikacji reklamowej. Stale zasiada w kapitule MIXX Awards IAB Polska, pracował kilka lat w Komitecie EFFIE i był członkiem Client Advisory Board dla firmy Facebook. Nagrodzony tytułami: Człowiek Roku przez IAB Polska, AdMan przez Magazyn Press a także Czowiek Reklamy przez Magazyn Brief. Od czerwca 2018 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
 

14:15-15:00 Kiedy, jak mocno i dlaczego czujemy sens pracy? Prezentacja wyników badań.

W drugiej połowie 2019 po raz pierwszy przeprowadziliśmy branżowe badania sensu pracy. Chcieliśmy dowiedzieć się kiedy, jak mocno i dlaczego czujemy sens pracy pracując w „badaniach” i „reklamie”. Wyniki zaskoczyły nas (pozy-tywnie!) i dały wiedzę, która pomoże zmieniać organizacje tak by praca w nich miała więcej sensu. Powiemy więc nie tylko jak jest, ale i jak tę rzeczywistość zmienić.
Założyciel brightlight - firmy zajmującej się nadawaniem sensu pracy w organizacji. Swój odnajduje w pracy z polskimi przedsiębiorcami profesjonalizującymi zarządzanie firmami. Doświadczenie doradcze zdobył pracując jako brand consultant w agencjach w Warszawie i w Londynie oraz animując sieć badaczy młodych Polaków Królicza Nora. Współwprowadził na rynek polski storytelling jako metodę badania tożsamości i kultury organizacji. Doktorant w Instytucie Kapitału Ludzkiego SGH. Przewodniczący Rady Fundacji Polska Debatuje.
 

15:00-16:00 Sens pracy okiem praktyków - moderowany panel dyskusyjny

Sens pracy to coś więcej niż dobrze przebadana idea. Pierwsze firmy w Polsce podjęły już działania, które ten sens pracy pomagają pracownikom poczuć. Jedna daje możliwość pozytywnego wpływania na miliony. Druga mówiąc o sensie wzmacnia poczucie dumy obecnych i przyciąga nowych pracowników. Trzecia szkoli by tego sensu było jak najwięcej. O tym jak to robić, a jak tego nie robić, opowiedzą jej przedstawiciele.
Panel poprowadzi Vadim Makarenko, Gazeta Wyborcza. Wcześniej w dziale gospodarczym „Gazety Wyborczej“ pisał o mediach, technologiach, marketingu i badaniach. Zdobywca nagrody Grand Press Digital 2015. Uczestniczył w projektach #SwissLeaks i #PanamaPapers. Autor książek „Tajne służby kapitalizmu” oraz „Zawód: zwycięzca”. Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i stypendysta Reuters Institute for the Study of Journalism na Uniwersytecie Oksfordzkim.
Mateusz Jabłonowski – Employer Branding Specialist at Allegro - pasjonat zagadnień z obszarów employer brandingu, rekrutacji i candidate experience. Z wykształcenia psycholog biznesu; aktywny użytkownik LinkedIn oraz Twittera. Swoje HRowe doświadczenie zdobywał w ngo oraz bankowości. Obecnie, od ponad dwóch lat w Allegro odpowiada za employer branding, budując wizerunek pracodawcy największego e-commerce w Polsce.
Wierzy, że świetne wyniki biznesowe osiągają te organizacje, w których stawia się na pozytywną kulturę organizacyjną, zachęca do brania odpowiedzialności, ceni odwagę i gotowość do popełniania błędów, poszukuje sensu i kieruje określonymi wartościami. Autor programów rozwoju menadżerskiego, praktyk zarządzania zmianą, budowania angażujących zespołów. Pracował jako dziennikarz prasowy, menadżer w start-upie, następnie przez wiele lat dla Medicover Polska jako trener biznesu, lider badań zaangażowania, HR Biznes Partner. Aktualnie pracuje jako HR Biznes Partner w Banku ING.
Olga Korolec - CMO Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes). Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie. Pracowała w agencji reklamowej DDB po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”. Zasiada w jury Effie, Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.


Pobierz raport PTBRiO
SENS PRACY W BRANŻY BADAWCZEJ

Pobierz raport SAR
SENS PRACY W BRANŻY REKLAMOWEJ