trend impact nav

KUP VOD

Dostępny natychmiast pakiet VOD TREND IMPACT
  • 10 nagrań wideo TREND IMPACT z Festiwalu INSUMMIT
  • 10 prezentacji TREND IMPACT
  • 15 ekspertów i ekspertek Think Thanku
  • blisko 250 minut treści
  • dostęp przez 6 miesięcy
799,00 zł netto

ŻYCIE TRENDU (34:03'')

24 slajdy
Trendy w naturalny sposób kierują naszą uwagę w stronę tego co nieodkryte, innowacyjne i pionierskie. Pchani potrzebą szukania nowości i poznawania przyszłości przed innymi, zapominamy o tym że jednym z największych atutów i prawdziwą siłą trendu jest jego trwanie w czasie. W tym roku przewrotnie zaczniemy więc od zerknięcia w przeszłość! Przez 12 lat obserwacji trendów konsumenckich (6 edycji projektu Konsument, który w tym roku przekształcił się w Trend Impact), zebraliśmy pokaźną ich teczkę. Podczas otwarcia Trend Impact zapraszamy na podróż śladem trendów, które towarzyszą nam od lat, a mimo to wciąż jest o nich głośno. Zachęcamy do wspólnej refleksji nad tym jak trendy zmieniają się w czasie, co ma wpływ na ich ewolucję i jak właściwie korzystać z nich w codziennej pracy i biznesie. Niechaj stanie się to preludium do opowieści o tym co nowe i jakie są przewidywania na przyszłość. Zapraszamy na sesję Trend Impact!
Agnieszka Warzybok

Agnieszka Warzybok

Decode / Future.Company

Aleksandra Trojanowska

Aleksandra Trojanowska

ING Bank Śląski

WPROWADZENIE (8:04'')

8 slajdów
Zastanawia Was jak myśli i działa konsument? Dlaczego dokonuje takich a nie innych wyborów? Co nim kieruje? Opowieść zaczniemy od napięć, bolączek i potrzeb współczesnego konsumenta. Co go kształtuje? Jakie są jego zmartwienia? Z czym się boryka? O czym marzy? I jak próbuje sobie poradzić. Jest to niezbędna wiedza do budowania relacji z klientami, wsparcia strategii, marketingu czy jako źródło inspiracji dla nowych rozwiązań, usług i produktów.
Agnieszka Warzybok

Agnieszka Warzybok

Decode / Future.Company

Aleksandra Trojanowska

Aleksandra Trojanowska

ING Bank Śląski

STRATEGIE NA CZAS NIEPEWNOŚCI (20:29'')

23 slajdy
Czy w takich czasach najlepiej zaszyć się w jakieś dziurze i przeczekać? A może uciec na rajską wyspę? Nie. Może jednak być przygotowanym na najgorsze i zabezpieczyć się możliwie najlepiej… albo to wszystko zniszczyć, rozbić i zbudować nowy, lepszy świat? Strategie działania w czasach niepewności mogą być różne, ale panuje tu pewien określony system i zasady. Jakie to są strategie? Które z nich wydają się nam najlepsze na dzisiejsze czasy? Co z tego wynika dla marek? O tym w module STRATEGIE NA CZAS NIEPEWNOŚCI
Krzysztof Polak

Krzysztof Polak

partner w Semiotic Solutions

PRACA (22:14'')

8 slajdów
W czasach, kiedy jedynym pewnikiem jest to, że nic nie jest pewne, pracownicy (a wraz z nimi pracodawcy) muszą dostosować się do nowej rzeczywistości. Pandemia, wojna i zjawiska będące ich następstwem np. ruch Great Resignation powodują, że jak nigdy wcześniej liczy się głos pracownika i diagnozowanie jego potrzeb. Które obszary funkcjonowania pracowników są obecnie szczególne istotne? Jak odpowiedzieć na te wyzwania? To wszystko w module PRACA.
Przemek Huk

Przemek Huk

Research Manager w Insight Lab

Katarzyna Postawa

Katarzyna Postawa

Brand & Communications Leader w 3M GSC Poland

FINANSE (51:12'')

52 slajdy
Inflacja, recesja, stopy procentowe – to tematy, które coraz częściej pojawiają się w codziennych rozmowach. Jakie działania podejmujemy w czasie ekonomicznej niepewności? Jak rosną nasze wydatki, na czym i na co oszczędzamy? Czy myślimy o emeryturze? Jakie trendy związane z podejściem do finansów osobistych obserwujemy? To wszystko w module FINANSE.
Aleksandra Sierakowska

Ola Gębarowska

Senior Customer Consultant w NielsenIQ

Dorota Sierakowska

Dorota Sierakowska

Founder of Girls Money Club

Tomasz Jaroszek

Tomasz Jaroszek

bloger finansowy, współautor książki "Śladami Warrena Buffetta"

TREND REFLEKSYJNOŚĆ (20:09'')

24 slajdy
Budowanie naszego „dobrostanu” zależy w dużej mierze od miejsca, w którym żyjemy – tym miejscem dla większości z nas jest i będzie miasto. Jak zatem dziś, w czasach tak gwałtownych zmian, wygląda adaptacja do miejskiej rzeczywistości? Jak miasto może nas wspierać i jak my możemy wspierać miasto? Kto je zmienia i w jakich aspektach? I dlaczego „przejściówka” jest jego najlepszą metaforą? O jednym z najważniejszych aspektów trendu REFLEKSYJNOŚĆ opowiemy podczas modułu pod tą właśnie nazwą.
Beata Rąbińska

Beata Rąbińska

UX Researcherw Banku Millenium

Jakub Śwircz

Jakub Śwircz

Partner Zarządzający w Brandy Design

TREND ALTERNATYWA (17:21'')

24 slajdy
Łamanie konwenansów, poszukiwanie mniej utartych ścieżek – to strategie coraz większej liczby konsumentów. Przykłady można mnożyć. Babcia wybiera crossfit zamiast opieki nad wnukiem, sweterki kupujemy dla psa, dzieci uczymy w domach, w koszyku mamy wegańskie parówki, na imprezie sięgamy po warzywne mojito, … Czy eskapizm od utartych ról społecznych i wyborów to przejaw poszukiwania nowych światów, ścieżek, doznań? A może jest to tylko forma dostosowanie się do wciąż zmieniającego się świata? Czy to, jak żyliśmy do tej pory, to za mało? O rosnącej popularności tego co odmienne w module poświęconym trendowi ALTERNATYWA.
Marta Bierca

Marta Bierca

Partner & Co-Founder w WiseRabbit

TREND LESS (10:25'')

13 slajdów
Mniej pewności, mniej stałości i wciąż kurczące się zasoby. Co dziś robimy by temu zaradzić? Jakie kierunki działań wybieramy w czasie, gdy świat nadal poddawany jest intensywnym przeobrażeniom? Jak odpowiadamy na eko wyzwania, społeczne oczekiwania i w jaki sposób redukujemy ilość doświadczanych bodźców? LESS to trend który widać coraz mocniej, czas zacząć o nim rozmawiać.
Basia Zajączkowska

Basia Zajączkowska

Esplori

TREND BRUTALIZACJA (16:48'')

25 slajdów
Jeszcze do niedawna staraliśmy się tworzyć i marzyliśmy o życiu w świecie piękna. Gloryfikując nierealną, wyfotoszopowaną rzeczywistość (indywidualistyczny optymizm). Mieliśmy być idealni, poprawni, dobrzy i szczęśliwi. Ten świat zanika, szybciej niż nam się wydaje, a w jego miejsce pojawia się wszystko to co do tej pory było usilnie spychane na margines: brutalność, arogancja, wulgarność, brzydota, agresja i prymitywność. Co dziś wypada a czego nie wypada? I czy zadawanie tego pytania, ma jeszcze w ogóle sens? Dlaczego poszukujemy skrajnego realizmu? I czemu tak właściwie wszystko zaczęło się od języka? Zapraszam na opowieść o trendzie: BRUTALIZACJA.
Agnieszka Warzybok

Agnieszka Warzybok

Decode / Future.Company

TREND DYGITALNOŚĆ (47:06'')

Łączy teraźniejszość z przyszłością. I nie jest to zwykłe i błahe połączenie świata analogowego i wirtualnego a zupełnie nieznana przestrzeń nowych napięć, zmian i paradoksów. Posiłkując się Arystotelesem warto zadać pytanie, jak dziś oswajamy techne i jak bronimy physis? Jakie elementy świata przyszłości budzą w nas lęk a jakie optymizm? Czy technologia to jakby nowa magia, której działania nie rozumiemy, ale efekty widzimy? W rozmowie z praktykami odczarujemy to co już jest dla przyszłości budowane: sztuczną inteligencję. wirtualną rzeczywistość i Internet 3.0.
26 slajdów
Iza Krzemińska

Iza Krzemińska

R&D Expert in AI Competence Center w Orange Innovation

Mikołaj Doliński

Mikołaj Doliński

ekspert R&D w Orange Innovation

Jakub Rzeźnik

Jakub Rzeźnik

ekspert R&D w Orange Innovation