TREND IMPACT DLA FIRM
Pozwól trendom pracować dla Twojej firmy!
Refleksyjność,
alternatywa,
less,
brutalizacja i
dygitalność
to trendy, które zdefiniują rok 2023 i kolejne lata. Warto poznać ich wpływ na Twoją kategorię oraz wykorzystać ich potencjał w procesach wdrażania innowacji i zarządzania biznesem. Od dedykowanych prezentacji inspiracyjnych po kompleksowe wsparcie warsztatowe. THINK TANK TREND IMPACT przygotował formaty dla Twojej firmy, dzięki którym nie tylko poznasz, ale także wykorzystasz najnowsze trendy w swoim biznesie.
DEDYKOWANĄ PREZENTACJĘ/WARSZTAT
Skontaktuj się z Iwoną Ziółkowską

iwona.ziolkowska@ptbrio.pl
22 648 44 92
DEDYKOWANA
PREZENTACJA TRENDÓW
W Twojej siedzibie lub online (120-180 minut). Skondensowany format inspiracyjny, który pozwala zrozumieć z czego wynikają najnowsze trendy, jak się manifestują oraz jaki mają wpływ na Twój biznes. Doskonały zarówno dla pojedynczych zespołów, kadry zarządzającej, a także szerszej publiczności.
DEDYKOWANY
WARSZTAT TRENDOWY
Szyty na miarę format warsztatowy, dzięki któremu trendy zaczną pracować dla Ciebie z całą mocą. Niezbędny jako komponent procesu wdrażania innowacji, element tworzenia strategii marki/ komunikacji, a także w procesach transformacyjnych. Daj znać do czego chcesz wykorzystać potencjał trendów, a my przygotujemy warsztat, który pozwoli spełnić Twoje cele.
Warsztaty i prezentacje TREND IMPACT
są prowadzone przez liderów i liderki projektu

Marta Bierca
Partner & Co-Founder w WiseRabbit
Partnerka i współ-założycielka agencji badawczej WiseRabbit. Dr socjologii (SWPS), etnolożka i antropolożka. W badaniach jakościowych i ilościowych od kilkunastu lat. Pracowała dla wielu marek z sektora FMCG, finansów, nowych technologii, przemysłu, telekomunikacji. Pasjonatka badań społecznych – obserwatorka społeczeństwa i trendów.

Ola Gębarowska
Senior Customer Consultant w NielsenIQ
Badaczka rynku z wyboru i wykształcenia, członkini PTBRiO. Absolwentka socjologii UJ na specjalizacji: badanie rynku i analiza polityk publicznych. Ukończyła także pedagogikę o specjalności: animacja społeczno-kulturowa. Wcześniej związana z GfK Polonia, a obecnie z NielsenIQ, gdzie w ramach zespołu Consulting & Analytic Insights wspiera klientów z branży FMCG w obszarze analiz rynkowych oraz trendów konsumenckich.

Iza Krzemińska
R&D Expert in AI Competence Center w Orange Innovation
Psycholog (UW), data scientist (PUE) – ekspert R&D z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu wiedzy o kliencie i tworzeniu usług opartych o dane. W Orange Labs zaangażowana w projekty tworzenia innowacyjnych usług aktywnie dostosowujących się do potrzeb użytkownika w oparciu o jego osobowość. Zajmuje się tworzeniem koncepcji, algorytmów i modeli, dzięki którym AI zmienia swoje priorytety działania, interfejs usługi i opcje zależnie od potrzeb użytkownika. Prowadzi badania nad temperamentem i jego wpływem na codzienne funkcjonowanie człowieka.

Krzysztof Polak
partner w Semiotic Solutions
Współwłaściciel firmy Semiotic Solutions. Pasjonuje się zagadnieniami kultury popularnej, komunikacji, rolą marek w życiu społecznym. Semiotykę traktuje nie tylko jako metodę badawczą ale również jako perspektywę poznawczą dzisiejszej kultury.

Basia Zajączkowska
Esplori
Finalistka pierwszej edycji konkursu Zbadaj.to! oraz zdobywczyni nagrody publiczności podczas XIX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii „Impact Factor” 2018. Od czterech edycji współpracuje przy tworzeniu projektu PTBRiO „Konsument”. Absolwentka Etnologii i Antropologii Kulturowej UW. Specjalistka zarządzania wiedzą o konsumencie, łowczyni insightów oraz trendów. W branży od 2010 roku. Realizowała projekty dla spółek Skarbu Państwa, uczelni wyższych, organizacji społecznych, instytucji kultury, branży modowej, FMCG, ubezpieczeniowej, bankowej i wielu innych.