Spotkanie Klubu Badacza - Post etnografia w badaniach rynku
Kilka lat temu nawoływaliśmy do wyjścia poza deklaracje pragnąc dotrzeć pod podszewkę wypowiedzi i zachowań konsumentów. Etnografia jako narzędzie wydawała się znakomitym sposobem na pogłębienie naszej wiedzy. Dziś branża wydaje się być oswojona z technikami etnograficznymi, powstały firmy specjalizujące się w dostarczaniu tego typu badań a klienci mówią "wiem, już to robiliśmy...". Jednak, czy nie warto raz jeszcze przyjrzeć się etnografii i, tak jak kiedyś wychodziliśmy poza deklaracje, teraz wyjść poza wywiad etnograficzny i obserwacje w domu, pracy czy miejscach gdzie badany się bawi lub robimy zakupy?
W trakcie klubu badacza zastanowimy się co nowego oferują nam akademickie nurty i co z nich wynika dla marketerów oraz w jaki sposób możemy wykorzystać kolejne "miękkie" narzędzia i techniki badawcze, aby zdobyć interesującą nas wiedzę.
W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele firm zajmujących się badaniami etnograficznymi: Julia Izmałkowa (Izmałkowa Consulting) i Tomek Jędrkiewicz (NUQ Research, Grupa IQS), przedstawiciele instytucji korzystających z badań - Agnieszka Kasza (Biuro Marketingu i Promocji TVP S.A.) oraz reprezentująca świat akademicki dr Ewa Klekot (nauczycielka akademicka w Instytucie Etnologii i Antropologii Kulturowej UW, tłumaczka wielu anglojęzycznych publikacji z zakresu nauk społecznych). Spotkanie moderuje Robert Zydel (NUQ Research, Grupa IQS).
Spotkanie odbędzie się 20 maja o godzinie 18.00 w Klubie Balsam, przy ul. Racławickiej 99 (Forty Mokotowskie) w Warszawie. Osoby chętne do wzięcia w nim udziału, prosimy o wcześniejsze potwierdzanie obecności. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zapraszamy.