Untitled Document

Konferencja W poszukiwaniu Brand Experience za nami

„Ej, w ogóle nie mogłem tu trafić. Dlaczego wejście jest z drugiej strony?” Takie, lub podobne stwierdzenie tego dnia padło wiele razy. Hasło „dawne Le Madame” przemawiało mocniej niż „Freta 39”. Miejsce, w którym odbyła się konferencja wywoływało zaskoczenie dwojakiego rodzaju. U tych, którzy przybyli według podanego adresu zdziwienie wywoływała niestandardowa, industrialna przestrzeń. Natomiast goście kierujący się wspomnieniem kultowego klubu, próbowali odnaleźć się w nowej aranżacji kamienicy. Nikt nie wszedł z uczuciem obojętności, czyli start dobry. Miała być Krynica, skończyło się w Warszawie, zamiast dwóch dni – jeden. Temat konferencji jednak pozostał bez zmian.

Czym jest Brand Experience? W odpowiedzi na to pytanie miały pomóc prezentacje, warsztat i panel dyskusyjny. Cztery sesje i trzy bloki do wyboru. Marka w świecie konsumenta i konsument w świecie marki, realne doświadczenie wirtualnej marki oraz zarządzanie BEx i poprzez BEx jako paradygmat spójności i efektywności działania to tylko namiastka zgłębianych tematów.

Jednak konferencja to nie tylko oficjalne wystąpienia. To przede wszystkim możliwość spotkania się i wymiany wiedzy również w kuluarach. Duch Nowego Miasta zdecydowanie sprzyjał dyskusjom badawczym, które trwały do późnego wieczora. Experience the Party przybrało formę bardziej experience niż party. Wyjątkowo bez nieokiełznanych szaleństw i skandali, jednak wciąż przyjemnie w Galerii Freta zakończył się dzień poświęcony doświadczeniom związanym z marką.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75
e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl