Dinko Svetopetric Prezesem Ipsos
Dinko Svetopetric został nowym Prezesem Ipsos w Polsce. Svetopetric zastąpił na tym stanowisku Aleksandrę Leis, która odchodzi z Ipsos. Dla zapewnienia maksymalnej ciągłości pracy w Ipsos od stycznia br. do chwili obecnej Dinko Svetopetric wraz z Aleksandrą Leis wspólnie zarządzali firmą.
Dinko Svetopetric posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych w agencjach badawczych w Europie. Pracę rozpoczął zakładając własną firmę badawczą w Chorwacji, następnie kierował oddziałami GfK w Chorwacji oraz w Bośni i Hercegowinie, zarządzał strukturą GfK zajmującą się badaniami trackingowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (z siedzibą w Wiedniu), był Dyrektorem Generalnym GfK Healthcare (w Londynie). Jest absolwentem wydziału marketingu, posiada dyplom MBA.
Aleksandra Leis zarządzała polskim Ipsos od roku 2002. W tym czasie Ipsos ponad czterokrotnie zwiększył obroty i niemal co roku piął się w górę w rankingu firm badawczych Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Ipsos w Polsce to część międzynarodowej agencji badawczej obecnej w 64 krajach świata. Firma specjalizuje się w badaniach innowacji i zarządzania produktami i markami, badaniach komunikacji marketingowej, satysfakcji i lojalności klientów, badaniach opinii. Pracuje dla klientów z sektora FMCG, telekomunikacji, paliw, farmaceutyków, reklamy, motoryzacji, usług finansowych, instytucji publicznych.